Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Введення в експлуатацію приміщень з великою площею – понад 300 м2

Процес будівництва будь-якого будинку супроводжується підготовкою великої кількості довідок, завдяки яким узгоджуються особливості процедури, а також узаконюється її закінчення. Введення об'єкта в експлуатацію вважається останньою стадією будівництва, після якої законодавство дозволяє оформляти право власності, підключати ті чи інші комунікаційні системи.

Зміст: 

Введення будинків в експлуатацію - обов'язковий момент, що підтверджує можливість повноцінного функціонування будівництва, виконання всіх необхідних дій та правильне оформлення.

Введення будівлі в експлуатацію характеризується спеціальною процедурою, яка включає:

  • Повну перевірку готовності;
  • Перевірку всіх проведених етапів, їхню правильність.

Порядок введення в експлуатацію будівель та споруд встановлений у законодавстві України. Залежно від складності класу передбачається отримання офіційного паперу.

Введення в експлуатацію приміщень з великою площею понад 300м2

Будівництво приміщень з великою площею, що перевищує 300 м2, відноситься до 4-5 категорії складності. До цієї групи належать такі будівлі:

  • Багатоквартирні житлові будинки;
  • Станції заправного типу;
  • Приміщення торговельного характеру;
  • Нежитлові будинки;
  • Готелі.

Акт введення об'єкта в експлуатацію, (нової чи реконструйованої будівлі) а також сертифікат відповідності, підтверджують готовність до функціонування. Але такі підтвердження, у тому числі на адміністративні будівлі, можна отримати тільки після проходження офіційної процедури.

Процедура введення в експлуатацію

Процес завершення будівництва включає:

  1. Підрядник письмово повідомляє власника про те, що він виконав усі роботи будівельного характеру;
  2. Власник, у свою чергу, проводить інвентаризацію технічного спрямування (для закінченого будівництвом об'єкта такий момент проводять фахівці БТІ або представники ліцензованої організації, які роблять фактичні виміри всіх параметрів конструкції);
  3. Внаслідок проведення інвентаризації новобудови, виробничої будівлі видається технічний паспорт, в якому зазначено стан будівлі, площі та обсяги;
  4. Оформляється акт дій, що були виконані – влаштування фундаментів, спорудження конструкцій несучого типу, виконання підготовчих робіт, фасадні роботи та інші (в обов'язковому порядку засвідчується проектувальником, замовником, підрядником та, у разі страхування зведення, визначеною страховою компанією);
  5. Збираються всі довідки, які стосуються організації, що займалася будівництвом.
  6. Протягом 3 днів створюється експертна комісія (до складу входять представники організації з проектування та замовник) – перевірка будівель та споруд, цеху, багатоквартирного житлового будинку здійснюється протягом 4 днів. Комісія проводить аналіз відповідності споруди проектному плану, нормам містобудівного типу.

Незалежно від того, яку споруду було збудовано – ресторан, торговий центр, склад, таунхаус або інший тип, якщо його об'єм перевищує 300 м2, вищезазначені кроки є обов'язковими для підготовки до офіційного функціонування конструкції. Без виконання цих дій неможлива передача ключів власникам, заселення та оформлення прав власності.

Юридична компанія «Документи» оперативно виконає всі вищезгадані дії, результативно збере потрібні довідки, а також надасть клієнту офіційні папери про здачу конструкції.

Як здати будинок в експлуатацію?

Така споруда або частини об'єкта теж входять у групу 4-5 категорії складності, для всіх конструкцій цієї групи процес узаконення включає зазначені вище етапи процедури, і навіть попередню підготовку документів.

Схожі матеріали:

Документи для введення нерухомості в експлуатацію:

  • Містобудівний розрахунок;
  • Містобудівні обмеження, а також умови (для отримання цього паперу потрібно подати заяву до міської ради м. Одеси, додати копію довідки про право власності на земельну ділянку, схему її розташування, викопування 1:2000, фотофіксацію даної ділянки, кадастровий план, а також вищезгаданий). розрахунок містобудівного типу);
  • Проектна документація на роботи будівельного типу;
  • Експертиза документації.

Усі перелічені документи потрібні для подання до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, яка є уповноваженим органом в Одеській області та приймає документи для здачі тих чи інших зведень у користування.

Після збору документації, виконання всіх необхідних дій щодо перевірки споруди, слід підготувати та здати до ДАСІ такі папери:

  • Акти на земельну ділянку, що підтверджують право власності на неї (договори купівлі – продажу, державні акти на право власності, договори оренди, договори суперфіція та інші папери);
  • Документи, що підтверджують правильність дотримання всіх умов технічного спрямування під час будівництва, а також регламентів;
  • План земельної ділянки;
  • Дозвіл на право виконання дій зі зведення.

Після цього до ДАСІ подається заява, а також комплект зазначених паперів, внаслідок чого представники організації перевіряють акти, протягом 10 днів видають документ про дозвіл (сертифікат, що видається в одному примірнику замовнику) або негативну відповідь – відмову.

Судячи зі статистичних даних, саме у Таїровому реєструється велика кількість зведень, що використовуються власниками, не характеризуються жодними проблемними моментами з погляду юридичного оформлення. Якщо будинки здаються не в термін, що обумовлений майбутніми власниками, прострочення оформляється офіційно – складаються додаткові угоди з кожним інвестором.

На якому етапі будівництва можна здати будинок

Відповідно до державних норм будівельного характеру, здати будинок можна лише після того, як будуть виконані всі необхідні роботи для подальшого використання та функціонування. При зверненні до уповноваженого органу з усіма довідками для здачі конструкції в роботу після перевірки та наявності тих чи інших невідповідностей замовник отримає негативну відповідь — затримка здачі будинку в експлуатацію з ґрунтовних причин. Тільки на стадії фінального завершення можна розпочати підготовку процедури.

Вартість та строки введення в експлуатацію об'єктів понад 300 м2

Оформлення всіх актів обумовлено певною платою, яка може змінюватись в залежності від складності, характеру. Послуги з виготовлення технічного паспорта, експертної документації у різних компаніях різняться, тому точна ціна таких моментів залежить від багатьох факторів.

Для промислових об'єктів чи інших із площею понад 300 м2 – вартість становитиме 4,6 мінімальних заробітних плат, а 5 категорія складності – 5,2 зарплати.

Ухвалення рішення здійснюється представниками ДАСІ протягом часу, що не перевищує 10 днів.

За відсутності певних знань у цій сфері варто довірити вирішення такого питання справжнім професіоналам своєї справи – кваліфікованим юристам компанії «Документи», які швидко та ефективно вирішать питання із позитивним результатом для замовника. Юридична компанія підтвердила свій професіоналізм, тож переваги співпраці перевірені на практичному досвіді.

Процедура прийому в експлуатацію (або перелік необхідних документів для узаконення)Вартість

1

Містобудівний розрахунок Цей документ Ви можете отримати за адресою (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)

2000 – 6000 грн

2

Отримання Містобудівних умов та обмежень (Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Гоголя, 10)) Подання заяви, до якої додаються:
  • засвідчена в установленому порядку копія документа про право власності (користування) земельною ділянкою;
  • ситуаційний план-схема про місцезнаходження земельної ділянки(Виконується у довільній графічній формі на викопуванні з матеріалів містобудівної або картографічної документації);
  • викопування із топографо-геодезичного плану М 1:2000;
  • кадастрова довідка із містобудівного кадастру (за наявності);
  • черговий кадастровий план (витяг із земельного кадастру – за відсутності містобудівного кадастру);
  • фотофіксація земельної ділянки;
  • містобудівний розрахунок із техніко-економічними показниками запланованого об'єкта будівництва.

безкоштовно

3

Розробка проектної документації на будівництво об'єкту(м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)

2000 – 6000 грн.

4

Експертиза проектної документації (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)

5000 – 12000 грн.

5

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А) через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21)

1) Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ про початок виконання будівельних робіт

2) Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ про початок виконання будівельних робіт

Надати документи:

  • два екземпляри заповненої Декларації;
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;
  • договір авторського нагляду (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34);
  • договір на ведення технічного нагляду (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34).
1) Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ про початок виконання будівельних робіт 2) Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ про початок виконання будівельних робіт   Надати документи:  
  • два екземпляри заповненої Декларації;
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;
  • договір авторського нагляду (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34);
  • договір на ведення технічного нагляду (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34).

Від 500 грн.

Договірна

Будівництво

6

Оформлення технічного паспорту (м Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)

Надати документи:

  • оригінал, копія документа на право власності (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво на право власності тощо);
  • оригінал, копія технічного паспорта (за наявності);
  • паспорт власника (оригінал, копія);
  • оригінал, копія довідки садового товариства (садовий будинок);
  • оригінал, копія державного акта на право власності на земельну ділянку (будинок).

800 – 3000 грн.

7

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області  через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21)

1) Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ


2) Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ


До заяви про введення в експлуатацію об'єкта додаються документи:
  • два екземпляри заповненої Декларації;
  • засвідчені в установленому порядку копії:
  • документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;
  • технічного паспорта(м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)
заява про прийняття в експлуатацію об'єкта підписується також співвласниками земельної ділянки та зазначеного об'єкта (за їх наявності

1000 грн.

Договірна

8

Реєстраційна служба Головного управління юстиції в Одеській області Реєстрація права власності на об'єкт містобудування *СВІДЧЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМУ МАЙНА та Витяг про державну реєстрацію видається фізичним та юридичним особам на новозбудовані, реконструйовані об'єкти нерухомого майна. За допомогою у заповненні заяви Ви можете звернутись за адресою (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») До заяви про державну реєстрацію прав додаються документи:
  • копія паспорта;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера та її копія;
  • державний акт про право власності на землю та його копія;
  • завірена в установленому порядку копія екземпляра кадастрового плану земельної ділянки на паперовому носії;
  • зареєстрована декларація щодо готовності об'єкта до експлуатації;
  • технічний паспорт додому (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)
  • квитанція банку про сплату державного мита;
документ про сплату за надання витягу з Державного реєстру прав.

119 + 120 грн.

Ця інформація є авторською власністю компанії та охороняється Законом України «Про авторське право та суміжні права» N 3792-XII, Цивільним Кодексом України.

 

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA