Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Витяг з реєстру нерухомості - документ, який підтверджує, що житло зареєстроване у встановленому законом порядку. Інформація з державного реєстру прав на нерухоме майно надається у рамках дотримання принципу захисту персональних даних.

У сучасних умовах нерухомість є однією з основних складових життя людини. Угоди з квартирами та будинками вимагають ретельної підготовки та обов'язкового дотримання процедури реєстрації, що здійснюється на державному рівні. В даний час шахрайські схеми з апартаментами набувають все більш витонченого характеру. Нерідко здійснюється продаж житла за підробленою довіреністю за потурання нотаріусів. Недобросовісні ділки, отримавши зазначений папір, у стислі терміни відновлюють реєстраційне свідоцтво додому чи замовляють послугу з його оцінці.

Аферисти в Одесі легко виготовляють фальшиві папери, видаючи чужі апартаменти за свою власність, а також відчужують квартири в будинках, непридатних для житла. З метою мінімізації подібних ризиків під час угод з вищевказаними об'єктами продавцю необхідно мати витяг (витяг) з держреєстру майнових прав на нерухоме майно.

Отримання витягу з реєстру нерухомості

Звернувшись до реєстраційного органу, заявник отримує наступний перелік відомостей про об'єкт:

  • призначення (тип);
  • реєстраційний номер;
  • місцезнаходження;
  • хто є власником;
  • до якої форми власності належить;
  • розмір належних співвласникам часток (у разі приналежності житла до категорії спільної часткової власності);
  • порядок переходу та процедура припинення речового права;
  • період дії речового права;
  • індивідуальні характеристики (площа, кількість кімнат, поверх та інше);
  • номер та дата видачі паперу.

Ведення бази даних щодо квартир та будинків, що знаходяться на території України, належить до компетенції органів Мін'юсту.

Навіщо потрібна виписка з реєстру прав на нерухомість України?

Запит інформації з нерухомості стає актуальним не тільки в період необхідності вчинити угоду з житлом, коли важливо впевнитись у правомочності власника або дізнатися детальну інформацію про об'єкт. Дані з Укрдержреєстру необхідні та при оформленні спадщини, щоб юридично грамотно здійснити перехід права власності від попереднього власника майна до нового. При кредитуванні в банку потенційний позичальник зобов'язаний надати відомості про те, що він володіє тими чи іншими об'єктами, міцно пов'язаними із землею, і які згодом виступатимуть як заставне майно.

У деяких випадках виписка з держреєстру нерухомості може вимагатись зацікавленою особою з аналітичною/комерційною метою. Відомості з бази даних мають право вимагати та контролюючі органи (прокуратура, суд), щоб упевнитися у наявності/відсутності у боржника квартири та інших житлових об'єктів.

Умови отримання витягу з реєстру прав на нерухоме майно

Формально папір підлягає видачі заінтересованій особі, якщо об'єкт було офіційно зареєстровано. В іншому випадку будь-які угоди з житлом мають незаконний характер.

Витяг з реєстру прав нерухомості може бути отриманий за ініціативою:

  • власника майна чи уповноваженого ним представника;
  • суб'єкта, на користь якого встановлено обтяження об'єкта;
  • правонаступника (щодо комерційних структур), спадкоємця (щодо громадян) чи уповноваженого ним представника;
  • співробітника контролюючого органу (служба судових приставів, прокуратура та інше).

Щодо витягів (витягу) з бази даних за апартаментами, то вони видаються відразу після реєстрації майна.

Причина відмови в отриманні витягу на нерухоме майно:

Зацікавленій особі можуть відмовити в отриманні виписки, якщо буде встановлено такі факти:

  • у заяві було допущено помилок;
  • запит ініційований неналежним суб'єктом;
  • заявник не подав співробітнику реєструючого органу документ про оплату збору за підготовку інформації, що запитується.

Після усунення вищезгаданих недоліків особа має право повторно витребувати відомості, які у держреєстрі.

Порядок отримання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно

Заявнику достатньо запитати відомості одним із таких способів:

  • за допомогою особистого подання документів паперового формату до реєструючого органу;
  • за допомогою адресації документів паперового формату до реєструючого органу поштою;
  • за допомогою заповнення заявки в режимі онлайн на спеціалізованому інтернет-порталі реєстраційного органу.

Зміст запиту у паперовому та електронному варіанті має бути ідентичним.

Питання про надання відомостей із держреєстру заінтересованій особі або відмові в них вирішується не пізніше 2 тижневого терміну з моменту звернення. Отримані заявником відомості дійсні протягом 3 місяців.

Документи для отримання інформації з державного реєстру прав на нерухоме майно

Законодавство України передбачає, що для оформлення виписки заінтересована особа має подати:

  1. Заява встановленої форми;
  2. Реєстраційні папери на апартаменти (свідоцтво про право власності, дарчого, угоду про купівлю-продаж);
  3. Цивільний паспорт заявника;
  4. Техпаспорт та код власника житла.

Додатково заявник повинен додати квитанцію (довідку) про оплату послуги з підготовки запитуваних відомостей.

5 причин вибрати нас

Оформлення угод з нерухомістю передбачає попереднє отримання інформації, що міститься в Укрдержреєстрі. Процедура отримання відомостей з бази даних щодо житлових апартаментів пов'язана з проходженням бюрократичних перешкод, які потребують додаткового часу. У деяких випадках виникає необхідність звернення до судових інстанцій. Компанія «Документи» готова запропонувати послугу з оформлення запиту до відповідної інстанції та гарантувати клієнту отримання витягу з держреєстру у максимально короткі терміни. Звертаючись до нас, ви:

  • отримуєте можливість безкоштовної консультації з питань, що цікавлять;
  • звільняєтесь від необхідності особисто займатися підготовкою паперів до реєстраційного органу;
  • отримуєте той результат роботи, що відповідає індивідуальним побажанням;
  • отримуєте можливість представництва інтересів у державних інстанціях;
  • економіть час та гроші.

Девіз компанії «Документи» - «Клієнт завжди правий»!

Часті питання про виписки з реєстру нерухомості

- за адресою; - за номером об'єкта нерухомості; - за кадастровим номером земельної ділянки; - з ін фізичної особи або юридичної особи.
- інформація про об'єкт нерухомого майна та його адресу; - обґрунтування права власності; - Форма власності та розмір частки; - дані власника/власників (; - інформація про реєстрацію іншого речового права (наявність/відсутність); - про реєстрацію іпотек (наявність/відсутність) - про обтяження (наявність/відсутність).
Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA