Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Здача будинку в експлуатацію в Одесі

Введення в експлуатацію житлового будинку до - завершальний та обов'язковий етап будь-якого будівництва. Без цього в будівлі офіційно не можна вести жодну діяльність, її не можна подарувати чи залишити у спадок.

Зміст:

Отримання відповідного висновку Державної архітектурно-будівельної інспекції підтверджує належний рівень будівництва, відповідність будівельним нормам, коректне прокладання комунікацій. Тобто, приміщення повністю придатне для проживання.


Введення приватного будинку в експлуатацію

Садиба відноситься до I групи нерухомості, якщо має не більше двох поверхів і площу до 300 кв.м. Коли ці критерії здачі порушені у бік збільшення, будівля класифікується як II група (багатоквартирний будинок або громадська споруда), що може викликати проблеми з документацією.

Введення в експлуатацію нежитлового приміщення процедурно відбувається так само, але норми, що вимагають відповідності, дещо інші. Тож перед початком будівництва потрібно чітко визначитися, яка категорія будівлі вийде після завершення, щоб введення будинку в експлуатацію не викликало проблем.

Також до І групи належить гараж, дача, господарська споруда, садові будиночки.

Порядок введення в експлуатацію

З фіналом будівельних робіт у Держархбудінспекції слід отримати дозвіл на введення в експлуатацію. Для цього до ДАСІ подається декларація про введення об'єкта в експлуатацію житлового будинку. Це робить особисто або за допомогою пошти та рекомендованого листа. До декларації додаються документи на здавання будинку в експлуатацію.

Які документи потрібні, щоб здати будинок в експлуатацію:

  • правовстановлюючі документи на ділянку вашого об'єкта;
  • техпаспорт;
  • заяву на здачу індивідуального житлового будинку, підписану власником земельної ділянки та власником об'єкта.

Скільки триває введення в експлуатацію?

Скільки триває процедура реєстрації - До 10 днів. У цей період інспекція має зареєструвати декларацію. Форму, або бланк, для заповнення розміщено на сайті ГАСІ. Це заощаджує час на заповнення документа безпосередньо у відомстві.

Щойно декларацію зареєстровано — слід повідомити органи місцевої влади та пожежну службу про введення нового будинку в загальну систему допустимого для проживання житла. Їм надається копія декларації, на підставі якої здійснюється підключення основних комунікацій. Робиться це за правилами в 10-денний термін. Після того, як отримано акт введення в експлуатацію, яким за фактом є декларація, реєструється право власності та видається Свідоцтво встановленого державного зразка.

Це всі етапи, які передбачає здавання приватного будинку в експлуатацію

Термін здачі будинку в експлуатацію загалом +/- близько місяця.

Введення в експлуатацію самобуду - умови

Щоб отримати акт про введення самовільно збудованого об'єкта, потрібно пройти через низку процедур:

  • Провести технічну експертизу — під час огляду будівлі вона має бути повністю добудована з підведеними інженерними комунікаціями. Вашу хату вимірюють, сфотографують, долучають до справи документи, якщо такі є. Після цього видається паспорт БТІ з позначкою про проведений техогляд. Важливо: для цього потрібно мати документи, що підтверджують право власності, на об'єкт і земельну ділянку;
  • Подати заяву до ДАСІ, усунути виявлені при техогляді порушення та заповнити декларацію про завершеність будівництва;
  • Зареєструвати право власності.

Все це ви можете зробити самостійно або за дачною амністією, за спрощеною процедурою за допомогою наших спеціалістів. Юридична компанія “Документи” надає повний цикл послуг в Одесі та області: Совіньйон, Затока, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Зелений Мис, Сосновий Берег та інші райони, детальний опис яких та вартість розписані у таблиці.

Найбільш поширені питання

  1. Що буде, якщо не здати будинок в експлуатацію?

    Вас не підключать до центральних інженерних мереж та систем. Ви не зможете оформити право власності та відповідно продати чи передати своє майно.

  2. Навіщо складати?

    Відповідно до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” у чинній версії 2018 року, проходження даної процедури є обов'язковим для всіх будівель, у тому числі гаражів та дачного будинку. В іншому випадку за рішенням суду об'єкт може бути оштрафований (наприклад, за користування комунікаціями без дозволу на підключення до них), а в деяких випадках навіть знесений.

  3. Як здати будинок?

    Все описано вище.

  4. Чи можна оформити акт без дозволу на будівництво?

    Це відбувається у порядку узаконення самобудів. Про це також йшлося вище.

  5. Як швидко готується рішення?

    Від місяця, якщо регулятор не матиме претензій до об'єкта. В іншому випадку це розтягується в часі, доки не будуть виконані всі вимоги.

  6. Що якщо будинок після реконструкції чи після капітального ремонту?

    Все залежить від ступеня змін технічних параметрів та внутрішніх комунікацій. Якщо потрібний висновок будівельно-архітектурної інспекції, процедура стандартна.

  7. Чи можлива експлуатація недобудови?

    Ні. Немає законних підстав для підключення до водопроводу та каналізації. А також висновки щодо безпеки знаходження всередині.

  8. Чим загрожує несвоєчасне здавання?

    У приватному будівництві такий термін не фігурує. У комерційній нерухомості невиконання умов, гарантованих інвесторам, щодо термінів загрожує розглядом. І навіть вимогою компенсацій через суд.

  9. Чи реально отримати акт самостійно?

    Цілковито. Якщо у вас є час на боротьбу з бюрократичною машиною або ви впевнені у суворому дотриманні норм у будівництві. Але звернення до професіоналів значно скорочує терміни видачі повного пакету документів, зберігає ваш час та нерви. А також полегшує процедуру підведення об'єкта під технічні вимоги.

  10. Скільки коштує звернення до компанії “Документи”?

    Ціна залежить від обсягу необхідної допомоги та виду послуг. Вартість розписана на сайті. Також докладнішу консультацію можна отримати за вказаними телефонами.


Процедура прийому в експлуатацію (або перелік необхідних документів для узаконення будівлі)Вартість (грн)

1

Містобудівний розрахунок - документ може бути виданий за адресою: м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»

2000 – 5000 грн.

2

Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Гоголя, 10) Видача будівельного паспорту Надати пакет документів, до якого входять:
  • заяву про видачу будівельного паспорта за згодою замовника на обробку персональних даних;
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договір суперфіція;
  • ескізні наміри забудови (містобудівний розрахунок);
  • проект будівництва (за наявності);
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову – у разі потреби.

безкоштовно

3

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Канатна, 83)
  1. Заповнення бланка *ПОВІДОМЛЕННЯ про початок виконання будівельних робіт
  2. Реєстрація *ПОВІДОМЛЕННЯ про початок виконання будівельних робіт
Надати документи:
  • два екземпляри заповненого Повідомлення;
  • засвідчені в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;

Від 500 грн.

Договірна

Будівництво

4

Оформлення технічного паспорта (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») Надати документи:
  • оригінал, копія документа на право власності (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво на право власності тощо);
  • оригінал, копія технічного паспорта (за наявності); паспорт власника (оригінал, копія); оригінал, копія довідки садового товариства (садовий будинок);
  • оригінал, копія державного акта на право власності на земельну ділянку (будинок).

1300 – 3000 грн.

5

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А) через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21)
  1. Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
  2. Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
До заяви про введення в експлуатацію об'єкта додаються документи:
  • два екземпляри заповненої Декларації;
  • засвідчені в установленому порядку копії: документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;
  • технічного паспорта (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)
  • заява про прийом в експлуатацію об'єкта підписується також співвласниками земельної ділянки та зазначеного об'єкта (за їх наявності).

500 – 1000 грн.

Договірна

6

  • Реєстрація права власності на об'єкт містобудування *СВІДЧЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМУ МАЙНА І Витяг про державну реєстрацію видається фізичним та юридичним особам на новозбудовані, реконструйовані об'єкти нерухомого майна.( Подається через пр. Шевченка 4А )
  • За допомогою у заповненні заяви та подання документів Ви можете звернутися за адресою: м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел. (048) 796-46-06 ЮК "Документи")
До заяви про державну реєстрацію прав додаються документи:
  • копія паспорта;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера та її копія;
  • державний акт про право власності на землю та його копія;
  • завірена в установленому порядку копія екземпляра кадастрового плану земельної ділянки на паперовому носії;
  • зареєстрована декларація щодо готовності об'єкта до експлуатації;
  • технічний паспорт додому (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи»)
  • квитанція банку про сплату державного мита;
  • документ про сплату за надання витягу з Державного реєстру прав.

119 грн. +120 грн.


Ця інформація є авторською власністю компанії та охороняється Законом України «Про авторське право та суміжні права» N 3792-XII, Цивільним Кодексом України.

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA