Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Реєстрація права власності на квартиру

Набуття права власності є вкрай актуальною процедурою, яку виконують реєстрацією в Єдиному Державному Реєстрі Нерухомості (ЄДРН).

Що таке право власності на квартиру?

Право власності дає змогу вчиняти будь-які дії з нерухомістю в рамках законодавства, а саме:

  • здавати в оренду;
  • робити реконструкцію чи капітальний ремонт;
  • використовувати як заставу за кредитними зобов'язаннями;
  • використовувати як статутний капітал;
  • вчиняти угоди купівлі-продажу; дарувати чи заповідати.

Просто вступ у володіння не можна вважати завершеним. Без оформлення права власності в ЄДРН колишній власник має можливість неодноразово продати квартиру іншим людям, які вчасно виконавши реєстрацію, стануть повноправними власниками.

Де реєструвати право власності на квартиру?

Реєстрація права власності на квартиру здійснюється у бюро технічної інвентаризації (БТІ). Для оформлення квартири власникам необхідно зібрати пакет документів і надати їх у БТІ через багатофункціональний центр муніципальних послуг (МФЦ), що полегшує громадянам оформлення свідоцтва про реєстрацію права на придбану квартиру.

Коли та кому необхідно реєструвати право власності у БТІ?

У зв'язку з тим, що існують різні умови набуття володіння, для кожного виду передбачається свій пакет документації для реєстрації в ЄДРН. Усі витрати, пов'язані зі збором документів та оформленням права власності, оплачує претендент.

До базового набору документів входять:

  1. Документ, що засвідчує особу власника квартири, що реєструється;
  2. Техпаспорт нерухомого об'єкту;
  3. Кадастровий паспорт квартири;
  4. Документи, що підтверджують права власника на реєстрацію (купчу, дарчу, заповіт;
  5. Квитанцію про сплату державного мита;
  6. Довідка про сімейне становище із ЖКГ;
  7. Письмова відмова від осіб, які претендують на квартиру як спадкоємці другої черги.

Базові документи копіюються та зберігаються у трьох примірниках, а додаткова документація подається на реєстрацію у вигляді оригіналів та ксерокопій.

У компанії "Документи", ви також можете оформити право власності на новобуд. Для оформлення права власності під час укладання угоди купівлі продажу на компанію надається нотаріально засвідчена копія договору.

Порядок реєстрації права власності на квартиру:

  1. Заявник зобов'язаний подати до БТІ право-визначальні документи на житло у двох примірниках — оригінал та завірену нотаріусом копію;
  2. Посадова особа зобов'язана прийняти, перевірити законність, визначити повноту прийнятих документів та зареєструвати у журналі;
  3. Записати в журнал вхідних документів адресу квартири та ПІБ власників об'єкта нерухомості, що реєструється;
  4. Зробити на право-визначальному документі та на копії відповідні реєстраційні записи та позначки;
  5. Копії всієї правовстановлюючої документації із внесеними до них записами залишаються у БТІ для продовження процедури оформлення у Держреєстрі нерухомості.

Реєстраційні книги Держреєстру створюються для кожного населеного пункту України окремо, і записи до них ведуться в алфавітному порядку. На руки власнику квартири видається реєстраційне свідоцтво, за яким він стає повноправним власником, а номер свідоцтва вноситься до державного реєстру нерухомості.

Така процедура здійснюється для того, щоб усі угоди, що здійснюються з нерухомістю, відповідали законодавству під контролем держави, оскільки дозвіл громадян на власність житла закріплено в конституції.

Строки реєстрації права власності

Процедура проводиться не більше 3, але не більше 10 днів.

Вартість визначається розмірами держмита та вартістю юридичної послуги, яку надає компанія «Документи».

Чому вибирають нашу компанію?

Перевага співробітництва з юридичною компанією “Документи” полягає у відкритості надання юридичних послуг, ми не маємо секретів від своїх клієнтів. Адекватна ціна на послуги також доступна для фізичних осіб. Крім того, ми працюємо впритул із клієнтами, що скорочує терміни отримання результатів.

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA