Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Отримання свідоцтва про право власності на нерухомість

Оформлення права власності на нерухомість набуту чи новозведену є обов'язковою як для комерційних, так і для приватних об'єктів. Відсутність відповідного свідоцтва як юридично обмежує права власника нерухомість, а й може стати причиною виникнення тривалих суперечок і судових розглядів.

Починаючи з 2016 року по всій території України почали діяти поправки до закону, які регулюють порядок реєстрації нерухомого майна за конкретною юридичною чи фізичною особою. Щоб узаконити нерухомість, не обов'язково звертатися до державних установ, цю процедуру може провести будь-який нотаріус, який має відповідну акредитацію. Проте сам процес реєстрації простіше не став і наявність на руках лише договору купівлі-продажу не стане вагомим аргументом для повноцінного розпорядження придбаною житлоплощею.

Як отримати свідоцтво про право власності на нерухомість?

Для отримання документації на право власності на ділянку або інший об'єкт нерухомості, необхідно зібрати необхідний перелік документів та звернутися до центру адміністративних послуг або до нотаріуса.

Після надання всіх паперів та подання заяви нотаріальним органом виконується процедура перевірки справжності пред'явлених паперів. При виявленні неточностей, орган може відмовити в реєстрації і той, хто звернувся, не зможе отримати право власності на житло або земельну ділянку. При цьому вказується фактор, який спричинив подібне рішення. У разі виявлення шахрайських дій з боку заявника нотаріус має право передати відповідну заявку до поліції або інших компетентних служб.

Відповідно до чинного законодавства, можливо зареєструвати право власності додому або інший об'єкт в електронному вигляді без свідоцтва. За бажанням заявника нотаріус може надати друкований витяг з державного реєстру.

Документи на оформлення нерухомості

Оформлення нерухомості у власність здійснюється за встановленою законом процедурою, яка потребує подання до компетентних органів певного переліку документів. Тому перед відвідуванням нотаріуса або центру адмінпослуг необхідно зібрати весь пакет паперів.

  • У двох примірниках складається заява на реєстрацію об'єкта у державному реєстрі, у якому обов'язково зазначаються всі відомості про заявника. Одна копія документа залишається у власника об'єкта, що реєструється, друга подається реєстратору.
  • Без надання оригіналів паспорта та ІПН реєстрування нерухомого майна здійснюватися не може. У разі проведення процедури за відсутності перелічених паперів, реєстрацію визнають незаконною і вона може бути оскаржена.
  • До переліку паперів обов'язково входять документи, що підтверджують право власності заявника на майно, що реєструється: технічний паспорт, акт на землю з прописаним кадастровим номером.
  • Якщо свідоцтво про реєстрацію прав власності оформляється третьою особою, тоді до переліку паперів додається нотаріально завірена довіреність від власника нерухомості. Також необхідний паспорт та ІПН довіреного.
  • Квитанції про сплату всіх податків та зборів.

Наші юристи завжди можуть вам допомогти виготовити технічний паспорт, за його відсутності у вас.

Де отримати приватизацію нерухомості в Одесі?

Згідно з прийнятими нормами та законодавчими актами, фактична видача документа на руки не відбувається, все зберігається в електронному вигляді. Нотаріус може лише надрукувати на звичайному аркуші А4 вилучення з єдиного реєстру без підписів та печаток.

Кому видається свідоцтво? До одержувачів належать юридичні та фізичні особи:

  • власники новобудов та споруд, що пройшли реставрацію;
  • учасники житлових та інших кооперативів, які виконали свої грошові зобов'язання у повному обсязі;
  • юридичних осіб, у яких здійснюється оформлення нерухомості;
  • у разі зміни власника організації, яка має майно, що їй належить;
  • фізичні особи, які повернули собі право розпоряджатися будовою за рішенням суду;
  • при переведенні нерухомості у різні форми власності.

Юридична компанія «Документи» здійснюється юридичну допомогу в оформленні права законно розпоряджатися нерухомістю незалежно від того, була вона до цього зареєстрована чи ні. Для того, щоб скористатися послугами, достатньо залишити на сайті заявку, і фахівці зв'яжуться з клієнтом для уточнення деталей ситуації.

Вартість та строки реєстрації прав власності на нерухомість

Ціна та терміни виконання приватизації житла залежать від різних факторів та вказуються індивідуально. Наприклад, якщо оформляється новобуд, юридична компанія «Документи» здійснить усі процедури протягом 2-х тижнів. При самостійному поданні документів терміни можуть розтягнутися на місяць і більше.

Кінцева вартість наданих послуг встановлюється залежно від складності кожної справи. Проте базова ставка на сплату державних мит однакова по всій Одеській області та Одесі:

  • за реєстрацію у строк від 5 днів, доведеться сплатити 10% від прийнятої в Україні мінімальної заробітної плати;
  • у разі проведення процедури у більш стислий час від 2 днів ціна зростає до однієї мінімалки;
  • при здійсненні оформлення протягом доби доведеться заплатити дві мінімальні заробітні плати;
  • швидка реєстрація на протязі 2-х годин обійдеться заявнику на суму, що відповідає 5 мінімальним зарплатам.

Переваги звернення до юридичної компанії «Документи»

"Документи" - це команда професійних юристів, які допоможуть швидко оформити нерухоме майно незалежно від його статусу до проведення реєстраційних заходів. Компанія має десятирічний досвід роботи на ринку та тисячі вдало завершених справ, що дозволяє гарантувати клієнтам 100% результат.

Звернувшись до нас по допомогу, більше не доведеться бігати інстанціями, стояти в багатогодинних чергах. Ми повністю беремо на себе бюрократичну тяганину, захищаємо інтереси у всіх інстанціях, заощаджуючи ваш час та нерви. Від клієнта очікується лише наявність усіх необхідних паперів.

Для отримання детальної інформації та підписання договору про співпрацю відвідайте один із чотирьох офісів, розміщених у різних районах Одеси.

Реєстрація нерухомості в Одесі та області: Совіньйон, Затока, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Зелений Мис, Сосновий Берег та інші райони

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA