Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Ми оформляємо:

Замовити дзвінок

Видача та перевірка паспорта громадянина України

Загальноцивільний паспорт – це головний документ громадянина будь-якої країни. Прострочений паспорт чи його відсутність паралізує соціальну діяльність людини. Процес отримання документа практично супроводжується біганами і клопотами. З метою економії часу рекомендуємо звертатися до нашої компанії. Професійні юристи компанії «Документи» готові взяти відповідальність за швидке та ефективне рішення за отримання важливих документів.

Внутрішній паспорт України одержують мешканці, які мають громадянство, починаючи з 14 років. Він засвідчує особу власника. Випускається у двох формах – ID-картка із безконтактним електронним носієм, цифровий (Е-паспорт). Для виїзду за межі країни оформляють закордонний паспорт на паперовому носії

Кому і коли необхідне отримання паспорта

Паспорт громадянина України в обов'язковому порядку видається у 14 років строком на 4 роки та по досягненню 18-річчя (термін дії – 10 років).

Отримання паспорта також може знадобитися у випадках:

  • втрати чи крадіжки документа;
  • зміни прізвища, імені;
  • виявлення помилки у даних;
  • закінчення терміну дії;
  • присвоєння або відмова від ІПН (індивідуальний номер фізособи-платника податків);
  • псування документа (механічного, термічного, хімічного);
  • обміну паперового носія зразка 1994 року на ID-карту за досягненням 25 або 45 років (за бажанням). 

Для виїзду за кордон мешканці країни можуть з власної ініціативи оформити закордонний паспорт, на отримання документів для дітей подають законні опікуни (батьки, усиновителі та ін.).

Як отримати паспорт громадянина України?

Українцям за законом належить два види головного документа: ID-картка та закордонний паспорт. Видача карток в Одесі знаходиться в компетенції територіальних підрозділів ЦНАП. Також можна звертатися до територіальних підрозділів ГУ ДМСУ в Одеській області. Конкретний пункт видачі залежить від місця реєстрації громадянина.

При втраті паспорта, втраті та необхідності обміну за новим документом може звертатися до територіальних підрозділів ЦНАП сам громадянин або його законний представник. Якщо отримання паспорта доручається представнику, він діє від імені громадянина на основі генеральної довіреності та договору надання послуг між компанією «Документи» та громадянином.

Якщо паспорт входить до категорії зразка 1994 року, він не має терміну закінчення. Але за бажання власника наші юристи можуть легко поміняти його на карту. Якщо паспорт зразка 1994 року втрачено, втрачено, змінилися особисті дані або зіпсовано фізично, то замість нього видається ID-картка.

Ще одна підстава для заміни паспорта на ID-картку – це відсутність фотографії власника у встановлений термін. Відповідно до чинних законів України, громадянин зобов'язаний вклеювати фотографію у свій паспорт при досягненні віку 25 та 45 років. На це відводиться 30 днів з фактичного наступу цього віку. У разі порушення цієї вимоги паспорт має бути замінено на ID-картку.

Необхідні документи

Для отримання паспорта необхідно надати такі документи:

  • свідоцтво, що підтверджує факт народження громадянина – це може бути свідоцтво про народження чи інший аналогічний документ;
  • документи, що підтверджують особи батьків;
  • якщо особа бездомна, то посвідчення про постановку на облік;
  • квитанції та чеки про оплату держмита;
  • довідка з місця реєстрації;
  • якщо є зміни в ініціалах, то потрібен документ, що підтверджує цей факт, це може бути свідоцтво про шлюб або інший аналогічний документ;
  • довідка про присвоєння картки платника податків.

Також паспорт зобов'язані отримувати підлітки при досягненні 14 років. Їм належить паспорт у форматі картки, який дійсний до 18 років. Після досягнення 18-річного віку видається паспорт з терміном дії протягом 10 років.

Обмін паспорта

Послуга потрібна у таких випадках:

  • зміна прізвища, імені, по батькові;
  • виявлення помилки у записах;
  • непридатність до використання;
  • закінчення строку дії;
  • заміна старого зразка на ID карту.

Процедура займає трохи більше місяця, проводиться за місцем постійного проживання.

Список документів для обміну паспортом:

  1. Бланк заяви, затвердженої МВС.
  2. Старий паспорт.
  3. Ідентифікаційний номер.
  4. Свідоцтво про шлюб, народження дітей, зміну імені.
  5. Свідоцтво про постановку на облік безпритульних осіб (для людей без певного місця проживання).

Також законом передбачено вклеювання нових фотографій після досягнення 25- та 45-річчя. Якщо власник має намір зберегти документ у формі книжечки, у МСУ потрібно надати два фото розміром 3,5х4,5 см. Зробити це необхідно за 30-денний термін після дати народження.  

Що робити, коли втратили паспорт?

При втраті документа слід звернутися до поліції, де складуть протокол, приймуть заяву та направлять до міграційної служби або ЦПАП. Адміністративна служба видасть тимчасове посвідчення особи на період виготовлення носія.

Звернення до правоохоронних органів є обов'язковим – у такий спосіб заявник страхує себе на випадок, якщо паспорт буде використаний з шахрайською метою (кредитування, продаж майна та ін.). Якщо це станеться, постраждалий зможе оскаржити договір у судовому порядку, надавши заяву з поліції.

Документи для відновлення втраченого паспорта:

  • Заява;
  • квитанція про сплату збору;
  • довідка про реєстрацію місця проживання;
  • індивідуальний номер платника податків (ІПН);
  • витяг з реєстру досудових розслідувань (при крадіжці).

Якщо ви у шлюбі, розлучені, є діти, потрібно надати підтверджуючі документи. Внутрішньо переміщені особи мають додати до основного пакету довідку про взяття на облік ВПО, безпритульні – свідоцтво про постановку на облік безпритульних осіб. 

Як отримати паспорт старого зразка

З 2016 року в Україні видають посвідчення у форматі «пластику». Заміна паперових електронних носіїв зумовлена договором про перехід на стандартизацію ЄС. При цьому послуга оформлення «книжки» зразка 1994 року, як і раніше, зберігається. Нею можуть скористатися громадяни, які за релігійними чи іншими переконаннями не хочуть використовувати чіпи. Однак, для дозволу на отримання доведеться обґрунтувати свою позицію, звернувшись до суду. Після позитивного вердикту громадянин подає стандартний пакет документів до МСУ, включаючи дві кольорові фотокартки (3,5 х 4,5 см). Видача реалізується протягом календарного місяця від дня подання анкети-заяви. Іноді процедура продовжується до 60 днів, якщо потрібне встановлення особи.

У послузі можуть відмовити, якщо:

  • хто звернувся не є громадянином країни;
  • особисті дані та документи надані не в повному обсязі;
  • представник заявника не має достатніх повноважень;
  • під час перевірки особу людини не було встановлено;
  • інші причини, вказані законодавством.

Фахівці юридичної компанії "Документи" із задоволенням проконсультують, як швидко оформити паспорт для громадян України будь-якого зразка. Вам не доведеться гаяти час на черзі в інстанціях, заповнювати анкети. Документ буде готовий точно у вказаний термін. Детальніше про те, скільки коштує і як отримати український паспорт, розкажуть наші співробітники. Замовте безкоштовну онлайн-консультацію юриста в Одесі, скориставшись формою зворотного зв'язку на головній сторінці.

Положення для багатодітних сімей: як оформити посвідчення?

При перетині кордону багатодітним сім'ям належить отримати спеціальне посвідчення. Для цього необхідні такі документи:

  • копії свідоцтв про народження на кожну дитину;
  • копії паспортів батьків;
  • фотографії всіх членів сім'ї у форматі 3х4 по 2 штуки;
  • довідка з місця проживання сім'ї;
  • якщо є факти переїзду в межах України, то потрібна довідка про поставку на облік за місцем перебування;
  • якщо документи подає представник сім'ї, його документ, що підтверджує особу;
  • свідоцтво про шлюб;
  • якщо подають іноземці, то копії посвідки на проживання.

Цей пакет документів розглядається в Одеській міській раді. Термін розгляду індивідуальний кожної сім'ї. Якщо надано неповний список документів або в них зазначені некоректні дані, то ОДС має право відмовити у видачі посвідчення для багатодітної сім'ї.

Як отримати рішення суду щодо утримання дітей?

З настанням воєнного стану в Україні деякі закони працюють інакше. Це стосується й аліментного становища. Відповідно до нових положень, що діють з 1 квітня 2022 року, на систему стягнення аліментів з доходу платника накладено тимчасове обмеження. Якщо боржник за аліментами є громадянином Російської Федерації, що агресивно вторглася, то нові правила на таких осіб не поширюються. Також у період воєнного стану на територіях ворожої окупації припиняються примусові заходи.

При цьому громадянам немає необхідності переживати за збереження інформації про неплатників у державних реєстрах. Доступ до всіх даних знаходиться під надійною охороною.

Проте громадяни, як і раніше, можуть покладатися на судову систему щодо стягнення аліментів з другого батька. З цією метою вони можуть звертатися до судових органів за місцем проживання. Якщо платником аліментів є військовослужбовець, то жодних обмежень щодо стягнення немає.

Якщо людина втратила роботу внаслідок воєнних дій, то аліментні зобов'язання з неї не знімаються. Навіть якщо людина безробітна, вона зобов'язана виплачувати аліменти. Основою для розрахунку у цьому випадку є середня заробітна плата по регіону за фахом платника.

Насправді застосовується спрощений порядок утримання дитини під час військових дій. Відповідно до цього порядку, батьки можуть домовитися про утримання дитини, а розмір грошової підтримки, скласти графік виплат між собою, підкріпити цей документ у нотаріуса. Якщо платник хоче припинити виплати за аліментами, він може зробити це, оформивши на дитину права на власне володіння нерухомим майном. При цьому за платником зберігається зобов'язання покривати додаткові витрати на дитину.

Що ми пропонуємо?

Група юристів компанії "Документи" готова взяти на себе оформлення важливих документів. Наша мета – позбавити громадян необхідності стояти в чергах і біганини по кабінетах різних державних органів. Юристи компанії з досвіду та покликання знають усі тонкощі оформлення документів.

Подання заявки за допомогою спеціаліста зводить на нуль ризики відмови від видачі того чи іншого документа. З метою економії вашого часу та коштів, пакет документів формується у найкоротші терміни та подається у відповідному вигляді. 2-рівнева система перевірки допомагає нам уникнути помилок та некоректних даних у документах. Ми гарантуємо економію часу та надійність.

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA