Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Реєстрація прав власності на новобуд

Придбання квартири в новобудові коштує набагато дешевше. Важливо звернути увагу на документальне оформлення прав. Альтернативний спосіб підтвердити їх немає. Оформлення власності на квартиру у новобудові – процес складний, самостійно його важко без належної підготовки реалізувати. Необхідно звертатися до БТІ, низки інших інстанцій. За невелику суму юридична компанія "Документи" допоможе уникнути помилок, підготувати все необхідне.

Навіщо потрібна реєстрація прав власності на новобуд

Сплачена повна вартість нерухомості ще означає наявність прав власності. Підтвердити їх можна лише після отримання відповідного паперу. Відповідно до законодавства, здійснювати процедуру можна через державний орган на вибір чи у посадової особи (нотаріус). За відсутності досвіду слід звернутися до спеціалізованої консультації.



Техпаспорт на нерухомість, акт прийому-передачі та інші документи – цього недостатньо на підтвердження права володіння майном. Необхідне внесення відповідного запису до Держреєстру.

Як оформити право власності на квартиру в новобудові

Порядок проведення оформлення власності на нерухомість у новобудові

Деякі громадяни бажають самостійно реалізувати процедуру. Але довірити оформлення у власність квартири у новобудові краще професіоналам. Сам процес включає такі етапи:

  • звернення до державного органу реєстрації прав;
  • підготовка пакета документів;
  • оплата державного мита;
  • перевірка документів працівниками;
  • одержання свідоцтва на руки.

Виглядає просто. Але насправді оформлення у власність квартири у новобудові – завдання нетривіальне. Насамперед через кількість документів. Знадобиться понад десяток позицій. Підготувати їх важко. Особливо за відсутності досвіду. Для подання документів до спеціальних органів потрібно відстояти велику чергу.

Документи для реєстрації прав власності у новобудові:

  1. Заява від власника;
  2. Копія ІПН;
  3. Технічний паспорт на квартиру;
  4. Квитанція (видається забудовником);
  5. Інвестиційний договір чи його аналог;
  6. Витяг з реєстру інвесторів будівництва;
  7. Акт прийому-передачі;
  8. Копії документів;
  9. Квитанції про оплату виписки.

Позначений вище перелік – підсумковий. Щоб отримати право власності на квартиру у новобудові знадобляться документи від забудовника:

  • підтвердження виникнення, реєстрації та передачі прав на ділянку землі;
  • дані про надання квартирі поштової адреси;
  • повний список інвесторів;
  • заяву на реєстрацію.

Де оформити нерухомість у новобудові

Оформлення права власності на квартиру самостійно передбачає звернення до Держреєстру або посадових осіб. Стандартна ціна при зверненні до державного реєстратора визначається індивідуально.

Можна звернутися:

  • до виконкому місцевої ради;
  • до адміністрації;
  • до нотаріуса.

Вартість оформлення квартири в новобудові

Ціна на оформлення квартири у новобудові у власність може відрізнятись. Вартість послуги визначається індивідуально, залежно від площі житла, терміновості та наявності всіх документів. Не слід забувати про необхідність сплатити адміністративний збір.

Термін оформлення

Вважаються лише робочі дні. Вихідні, свята не рахуються. Існує і «бліц» оформлення за кілька днів. Але вартість буде значно більшою, для більш детальної інформації про терміни та вартість ви можете зв'язатися з нашими фахівцями за вказаним телефоном або замовити дзвінок.

Переваги оформлення квартири в новобудові від компанії "Документи"

Самостійна підготовка документів, вирішення інших завдань вимагатиме багато часу.

Звернувшись до нашої компанії, ви зможете:

  • заощадити час;
  • уникнути необхідності вникати в юридичні нюанси та тонкощі;
  • витратите мінімум грошей.

Після співпраці на виході клієнт отримує повний пакет правовстановлюючих документів, цінні папери та можливість розпоряджатися майном на власний розсуд. Ми гарантуємо 100% результат, маємо значний досвід роботи (понад 10 років).

Як ми працюємо:

· Клієнт залишає заявку, менеджер надає безкоштовну консультацію;

· укладається договір;

· Протягом короткого проміжку часу клієнт отримує на руки всі папери.

Зателефонувати в офіс можна самостійно або просто ввести свої дані у форму зворотного зв'язку. Менеджер зв'яжеться у будь-який зручний для клієнта час. Крім оформлення прав, компанія пропонує широкий спектр інших послуг юридичного характеру. Досвідчені юристи вирішать проблеми із мінімальною участю з боку клієнта.

[WPSM_AC id=953]

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
Контакти
Подивитись на карті Одеси
UA