Процес будівництва будь-якого будинку супроводжується підготовкою великої кількості довідок, завдяки яким узгоджуються особливості процедури, а також узаконюється її закінчення. Введення об'єкта в експлуатацію вважається останньою стадією будівництва, після якої законодавство дозволяє оформляти право власності, підключати ті чи інші комунікаційні системи.
Зміст:
Введення будинків в експлуатацію - обов'язковий момент, що підтверджує можливість повноцінного функціонування будівництва, виконання всіх необхідних дій та правильне оформлення.
Введення будівлі в експлуатацію характеризується спеціальною процедурою, яка включає:
Порядок введення в експлуатацію будівель та споруд встановлений у законодавстві України. Залежно від складності класу передбачається отримання офіційного паперу.
Будівництво приміщень з великою площею, що перевищує 300 м2, відноситься до 4-5 категорії складності. До цієї групи належать такі будівлі:
Акт введення об'єкта в експлуатацію, (нової чи реконструйованої будівлі) а також сертифікат відповідності, підтверджують готовність до функціонування. Але такі підтвердження, у тому числі на адміністративні будівлі, можна отримати тільки після проходження офіційної процедури.
Процес завершення будівництва включає:
Незалежно від того, яку споруду було збудовано – ресторан, торговий центр, склад, таунхаус або інший тип, якщо його об'єм перевищує 300 м2, вищезазначені кроки є обов'язковими для підготовки до офіційного функціонування конструкції. Без виконання цих дій неможлива передача ключів власникам, заселення та оформлення прав власності.
Юридична компанія «Документи» оперативно виконає всі вищезгадані дії, результативно збере потрібні довідки, а також надасть клієнту офіційні папери про здачу конструкції.
Така споруда або частини об'єкта теж входять у групу 4-5 категорії складності, для всіх конструкцій цієї групи процес узаконення включає зазначені вище етапи процедури, і навіть попередню підготовку документів.
Усі перелічені документи потрібні для подання до інспекції державного архітектурно-будівельного контролю, яка є уповноваженим органом в Одеській області та приймає документи для здачі тих чи інших зведень у користування.
Після збору документації, виконання всіх необхідних дій щодо перевірки споруди, слід підготувати та здати до ДАСІ такі папери:
Після цього до ДАСІ подається заява, а також комплект зазначених паперів, внаслідок чого представники організації перевіряють акти, протягом 10 днів видають документ про дозвіл (сертифікат, що видається в одному примірнику замовнику) або негативну відповідь – відмову.
Судячи зі статистичних даних, саме у Таїровому реєструється велика кількість зведень, що використовуються власниками, не характеризуються жодними проблемними моментами з погляду юридичного оформлення. Якщо будинки здаються не в термін, що обумовлений майбутніми власниками, прострочення оформляється офіційно – складаються додаткові угоди з кожним інвестором.
Відповідно до державних норм будівельного характеру, здати будинок можна лише після того, як будуть виконані всі необхідні роботи для подальшого використання та функціонування. При зверненні до уповноваженого органу з усіма довідками для здачі конструкції в роботу після перевірки та наявності тих чи інших невідповідностей замовник отримає негативну відповідь — затримка здачі будинку в експлуатацію з ґрунтовних причин. Тільки на стадії фінального завершення можна розпочати підготовку процедури.
Оформлення всіх актів обумовлено певною платою, яка може змінюватись в залежності від складності, характеру. Послуги з виготовлення технічного паспорта, експертної документації у різних компаніях різняться, тому точна ціна таких моментів залежить від багатьох факторів.
Для промислових об'єктів чи інших із площею понад 300 м2 – вартість становитиме 4,6 мінімальних заробітних плат, а 5 категорія складності – 5,2 зарплати.
Ухвалення рішення здійснюється представниками ДАСІ протягом часу, що не перевищує 10 днів.
За відсутності певних знань у цій сфері варто довірити вирішення такого питання справжнім професіоналам своєї справи – кваліфікованим юристам компанії «Документи», які швидко та ефективно вирішать питання із позитивним результатом для замовника. Юридична компанія підтвердила свій професіоналізм, тож переваги співпраці перевірені на практичному досвіді.
№ | Процедура прийому в експлуатацію (або перелік необхідних документів для узаконення) | Вартість |
---|---|---|
1 | Містобудівний розрахунок Цей документ Ви можете отримати за адресою (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») | 2000 – 6000 грн |
2 | Отримання Містобудівних умов та обмежень (Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Гоголя, 10)) Подання заяви, до якої додаються:
| безкоштовно |
3 | Розробка проектної документації на будівництво об'єкту(м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») | 2000 – 6000 грн. |
4 | Експертиза проектної документації (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») | 5000 – 12000 грн. |
5 | Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А) через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21) 1) Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ про початок виконання будівельних робіт 2) Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ про початок виконання будівельних робіт Надати документи:
| Від 500 грн. Договірна |
Будівництво | ||
6 | Оформлення технічного паспорту (м Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») Надати документи:
| 800 – 3000 грн. |
7 | Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21) 1) Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ 2) Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ До заяви про введення в експлуатацію об'єкта додаються документи:
| 1000 грн. Договірна |
8 | Реєстраційна служба Головного управління юстиції в Одеській області
Реєстрація права власності на об'єкт містобудування
*СВІДЧЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМУ МАЙНА та Витяг про державну реєстрацію видається фізичним та юридичним особам на новозбудовані, реконструйовані об'єкти нерухомого майна. За допомогою у заповненні заяви Ви можете звернутись за адресою (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») До заяви про державну реєстрацію прав додаються документи:
| 119 + 120 грн. |
Ця інформація є авторською власністю компанії та охороняється Законом України «Про авторське право та суміжні права» N 3792-XII, Цивільним Кодексом України.