Будівельний паспорт один із обов'язкових документів для здійснення будівництва, будівельний паспорт, документ необхідний для придбання ділянки для забудови. Оформлення будівельного паспорту в Одесі дозволить зайнятися будівництвом будинку, не турбуючись про дозволи для додаткових будівель та обов'язкового проекту. Так називається спрощена процедура побудови, яка не має тимчасових рамок. Перед отриманням паперу бажано провести низку певних робіт. Документ видає орган містобудування та архітектури за місцем проживання.
Призначення земельних ділянок, для забудови яких потрібно оформити будівельний паспорт:
Крім цього, потрібно дотримуватись таких побажань: будинок має бути максимум двоповерховим і не перевищувати площу 500 кв.м. Для приміщень більшого обсягу займаються розробкою містобудівних обмежень.
Щоб звести тимчасову споруду, будівельний паспорт не знадобиться.
Тимчасові споруди:
Подібні споруди будуються на певний термін. Тимчасовим вважається приміщення, що існує по 3-5 років, у деяких випадках 15 років
Для прикладу можна розглянути вміст документа на ділянку з планами на будівництво будинку Одесі. На титульному листі вказують дані замовника акта, місце проживання та адресу ділянки. Після, йде назва майбутнього об'єкта, інформація про власника землі, адресу, назву компанії.
Вимоги до забудови:
Форма цього акта залежить від типу об'єкта та його розміщення. Усі варіанти документації поєднує відсутність терміну дії.
Підготовка будівельного паспорта займає від десяти робочих днів. Після цього замовник отримує відповідь. Всі плани та фасади повинні збігатися з справжнім будинком. Креслення краще проектувати згідно з дозволом газовиків, щоб у майбутньому не виникло проблем. У більшості випадків бюрократія затягується на тривалий термін. Для допомоги у вирішенні свого питання можна отримати консультацію у компанії Документи.
Власник має право розпочати роботи після подачі повідомлення про початок будівельних робіт. Його варто зробити раніше, ніж за день до початку будівництва. Відповідний орган (ДАБК) реєструє повідомлення та вносить його до Єдиного реєстру документів, що дають право на виконання будівельних робіт, для того, щоб скоротити час та оформити документи відповідно до вимог та у строк, рекомендуємо звертатися до компанії Документи. Щоб усе було законно і не довелося відповідати за оформлення самовільного будівництва.
Яку нерухомість можна звести:
Дотримуючись правил подання повідомлення, можна діяти на законних підставах.
Заявник отримує документи на руки. Він є гарантією права на здійснення забудови. На цій підставі обов'язково подається декларація до ДАБК про те, що об'єкт готовий до початку роботи. Коли ДАБК зареєструє документ, це стане підтвердженням прийняття будинку в експлуатацію.
Документ можна отримати після проходження десяти чи одинадцяти робочих днів. У цей час комісія ретельно розглядає, чи можливе втілення цього проекту.
Можливість уникнути тривалого простоювання в чергах і нервування в кабінетах порадує будь-кого, хто цінує свій час і гроші Досвідчені фахівці грамотно працюють з будь-якими питаннями, оперативно приймаючи дієві рішення.
Переваги компанії:
З компанією Документи будь-яке питання оформлення паперів перетворитися з кошмару на справжнє задоволення.