У своєму бажанні оформити у власність житло, що є в розпорядженні, громадяни прагнуть забезпечити собі гідний статус і створити передумови для залишення спадщини. Участь в оформленні будинку часто пов'язана з необхідністю зміни власника земельної ділянки в Україні.
Незважаючи на створення прийнятних умов чинним законодавством, правовий статус приватного сектору залишається невирішеним. Нерухомість, що знаходиться у віданні держави, в Одесі може бути легко схильна до знесення через непридатність для подальшої експлуатації або необхідність планомірної забудови сучасними будівлями. Наявність реєстрації приватного будинку забезпечує мешканцям право участі у містобудівних процесах. Внаслідок зносу з'являється можливість повноцінної заміни ветхого житла на сучасну квартиру з усіма зручностями.
Для отримання права власності мешканцям, які мешкають у будинках на законних підставах, знадобиться оформлення документів згідно з встановленим порядком. Після прийняття такого рішення мешканцям необхідно висловити колективну згоду (усі члени сім'ї). Сам процес приватизації нерухомості та житла практично не є передачею прав власності, а підтвердженням такого статусу.
Для того щоб оформити будинок на себе, мешканцям необхідно дотриматись двох важливих умов:
Необхідність оформлення будівлі у володіння має ряд переваг. Приватна власність має певну речову цінність. Ліквідність житла зберігається навіть за умов кризи. Будова, що використовується за договором найму соціального, реалізувати на ринку не вийде, оскільки фактично таким будинком володіють муніципальні органи.
Приватизація житла як процедура має багаторічну практику. Умови отримання права власності на будинок полягають у простому зборі документів, за якими прийматиметься рішення місцевою владою. Витрати на оплату відомчих послуг непорівнянні з майновою цінністю, яка завжди може забезпечити сім'ю у скрутній ситуації. Приватизація житлоплощі складається з кількох етапів, після проходження яких громадяни отримують право вільного розпорядження власним майном.
Мешканці приватного сектору можуть розраховувати на спрощений порядок реєстрації нерухомості. За умови постійного проживання у сільській місцевості потенційні власники можуть на запит отримати виписку з єдиного Земельного реєстру. Після отримання цього документа претендентам необхідно буде пройти кілька інстанцій на шляху отримання права повноцінного володіння нерухомим майном. Нерідко для взаємодії з державними інстанціями на Одещині залучаються професійні юристи. Також для формування нових одиниць житлового фонду – капітальному будівництві, знадобиться попередня приватизація.
Для оформлення права власності знадобиться зібрати такі пакети документації:
Після того, як подано заяву на приватизацію, громадянам необхідно пройти повну процедуру реєстрації житла. Це виготовлення нового технічного паспорта, звернення до місцевих органів влади та реєстраційної служби з відповідними заявами на проведення реєстраційних дій.
За замовчуванням усім громадянам доступна безкоштовна приватизація житла в Україні. На шляху отримання права розпорядження нерухомим майном претенденти будуть нести витрати на оплату послуг державних відомств та представників юридичних служб. Останні допоможуть зібрати всі необхідні документи, представлятимуть інтереси у різних інстанціях до отримання результатів.
Забороняється оформляти у власність будинки та ділянки у заповідних зонах, музеї, аварійну нерухомість, будівлі на відчуженій території чи будівлі, що належать до ведення воскових частин.
Процедура оформлення приватної нерухомості включає два основні етапи – реєстрація земельної ділянки та подальша приватизація житла. Від громадянина потрібно буде зібрати всі необхідні документи, замовити виготовлення технічної документації.
Звернення до нашої компанії гарантує дотримання законності проведення всіх необхідних процедур до отримання права власності на нерухоме майно в Одесі та Одеській області. За мінімальної ціни послуг гарантується скорочення термінів проходження реєстрації із гарантією отримання результату. Вартість оформлення через юридичну компанію «Документи» залежить від складу документів, що є на руках заявника, складності взаємодії з державними інстанціями, географічного положення об'єкта та його метражу. При необхідності, на місце знаходження об'єкта, що реєструється, виїжджає експерт, проводить консультацію, оцінює обсяг робіт, строки та розмір винагороди за надання юридичних послуг.