Продавці та покупці комерційних об'єктів підлягають оподаткуванню не так, як сторони, що беруть участь у угодах з житловою нерухомістю. Компанія Документи допоможе провести угоди з нерухомістю, розібратися, як ставка змінюється для різних суб'єктів господарювання та які умови містяться в законодавстві України.
Продавати та купувати комерційні об'єкти в Україні можуть ФОП, юридичні особи, пересічні громадяни. Питання оподаткування у цих випадках регулює ПКУ (ст. 172, 167 та частково ст. 173) та цивільний Кодекс.
Право власності на квартиру дає можливість вивести її із житлового фонду для використання з комерційною метою. Якщо вам потрібна консультація у юриста з нерухомості, отримати її можна в Одесі в компанії Документи.
Податок на продаж квартири, переведеної в нежитлове приміщення, коливатиметься в діапазоні 6 — 20,5% вартості (оцінки). Обов'язковий документ, що підтверджує статус приміщення як нежитлове, – це технічний паспорт на квартиру, будинок чи об'єкт.
Обов'язковий платіж – податок, що стягується з доходу, його ставка для юросіб складає 18% суми договору. Її сплачують резиденти України під час продажу та нерезиденти. ФОП платять так само, як фізособи, за ставкою 5% при виконанні низки умов.
Компанія Документи надає юридичні послуги зі збирання та оформлення угод із комерційною нерухомістю.
Власник майна, який володіє ним менше 3-х років, під час продажу оплачує:
Якщо комерційна нерухомість є власністю продавця ФОП понад 3 роки, або це його перший продаж майна протягом року, він згуртовує в скарбницю 5%.
Якщо продавець нерезидент, податок на продаж квартири, що не є житловим фондом, становитиме 18% договірної (або оціночної) величини, держмито - 1%, державі оплачується і військовий збір - 1,5%.
Право на пільгу при оформленні договору відчуження у державного нотаріуса надається постраждалим від Чорнобильської катастрофи (1-4 категорія), людям з інвалідністю 1 та 2 групи, інвалідам ВВВ.
Компанія Документи роз'яснює, що як мита і збори сплачуються:
Факт сплати військового збору слід підтвердити документально під час засвідчення документів за правочином у нотаріуса.
Покупець має сплатити збір до ПФУ на обов'язкове пенсійне страхування у сумі 1% від розміру угоди. При оформленні у нотаріуса покупець та продавець оплачують держмито у розмірі 1% вартості об'єкта або його оцінної вартості.
Компанія Документи супроводжують юридично складний процес щодо операцій з нерухомістю. Допомагає правильно оцінити об'єкт, оформити угоду та уникнути помилок.