Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42

Як перевести землю у власність?

Оформлення землі у власність, а також отримання ділянки в оренду, з 2017 року в Україні здійснюється через Центри надання адміністративних послуг (ЦНАП) чи нотаріусів. Саме ЦНАП приймають документи для державної реєстрації прав на нерухоме майно.

Супутні послуги


Повний механізм отримання права власності на землю має такий вигляд:

  1. Насамперед ми визначаємо найбільш зручний центр надання адміністративних послуг, або залучаємо до роботи нотаріуса. Звернення до ЦНАП коштуватиме дешевше, але ми не можемо гарантувати, що після подання заяви та отримання конкретного результату пройдуть лічені дні. Проблема в тому, що нині ЦНАПи переповнені охочими отримати право власності на землю. Послуги нотаріуса обійдуться дорожче, але й результат не забариться.
  2. На другому етапі ми готуємо документи, які необхідно передати разом із заявою. У пакет входять:
    • вилучення з кадастру;
    • копії та оригінали: паспорти, ІПН;
    • квитанція про сплату адмінзбору – 140 грн.;
    • правовстановлюючі документи: договір купівлі-продажу, міни, дарування, свідоцтво про спадщину, рішення суду;
    • довіреність та документи, що підтверджують особу представника.
  3. Розгляд заяви та реєстрація права власності. Термін прийняття рішення – 5 робочих днів. Після закінчення терміну заявник або його представник можуть отримати роздрук з реєстру, що підтверджує, що інформація про власника в ньому вже розміщена. Втім вважається, що розміщення інформації держреєстратора на сайті Мін'юсту є офіційним підтвердженням здійснених правових дій.

Якщо ви прагнете отримати документи на власність землі швидко і без особливих турбот, ми можемо забезпечити дані вимоги. Для цього компанія «Документи» має всі необхідні ресурси: досвідчені кадри, належна матеріально-технічна база і, звичайно ж, зв'язки з «потрібними» людьми.

UA