Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42

Інформаційна довідка з БТІ

У зв'язку з корективами у законодавстві окремі функції Бюро технічної інвентаризації перейшли до інших органів. 

Інформаційна довідка з БТІ

Але для оформлення необхідних документів, передбачених нормативними актами, громадянам, як і раніше, необхідно звертатися до БТІ. Інформаційна довідка з БТІ – офіційний документ, який видається на запит власника нерухомості або іншої зацікавленої особи. Зміст бланка визначається метою та предметом запиту та інвентаризаційної вартості об'єкта.

Довідка може видаватися як фізичній, так і юридичній особі. Законне право отримати довідку з бті мають власники, спадкоємці та особи, які мають право користування майном.

Супутні послуги

До 2010 року облік цього документа вівся у паперовому вигляді. Надалі було запроваджено зміни до законодавства. Тепер усі необхідні дані заносяться до електронних реєстрів. У 2013 році ці повноваження з'явилися і у нотаріусів. Тепер вони отримали можливість самостійно вносити оновлення до бази. Якщо майно було зареєстровано до 2010 року, то власник майна має звернутися до БТІ за отриманням документа та надати його нотаріусу з метою проведення запланованої угоди.

Навіщо потрібна довідка з БТІ?

КП «Одеське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації об'єктів нерухомості» є органом, який спеціалізується на технічній інвентаризації та проведенні процедури реєстрації права на власність. Таким чином, при здійсненні різних угод з нерухомістю нам доводиться стикатися з цією організацією. Якщо вам потрібно провести перепланування житла, оформлення паперів на квартиру, купити або продати нерухомість, всі необхідні документи слід зареєструвати в БТІ. За українським законодавством право власності на нерухомість набирає чинності тоді, коли вона пройшла реєстрацію у БТІ. Багато бланок, що оформлюються в БТІ, мають обмежений термін служби.

Видача інформаційної довідки з БТІ може знадобитися у таких випадках:

  • при оформленні різноманітних угод щодо об'єкта капітальної будівлі або житлового приміщення, вирішенні питань зі спадщиною, реєстрації нерухомості;
  • під час укладання договору купівлі-продажу нерухомості, для іпотеки міни;
  • при переведенні житлового майна до нежитлового;
  • за необхідності внесення змін до первинної технічної документації;
  • у разі потреби відновлення загублених чи пошкоджених документів;
  • за потреби власника переоформити об'єкт, якщо попередня реєстрація проводилася до 2010 року;
  • на запит ЖКГ та інших організацій і т.д.

Довідка може бути потрібна для будь-яких операцій, пов'язаних з нерухомістю та інших випадків, коли необхідно внести інформацію про об'єкт до Держреєстру. Виписка має певний період дії та виготовляється на спеціальному бланку затвердженого зразка з підписом та печаткою. Вартість довідки визначається її видом. Оплата державного мита провадиться в касі або в банківському відділенні. За потреби можна прискорити процес виготовлення за додаткову вартість. Не забудьте взяти (зберегти) чек – його потрібно надати, коли потрібно забрати виписку.

Документи для отримання довідки з БТІ

Для отримання витягу необхідно заздалегідь підготувати такі документи, як:

  • Паспорт та ІПН (копії)
  • Довіреність, якщо виписка оформляється через уповноважену особу
  • Правовстановлюючий документ на нерухомість (копія)
  • У разі оформлення спадщини, продажу, дарування – оригінал письмового запиту від нотаріуса.

Якщо заявник не надав зазначеного пакета документів, він отримає відмову у видачі довідки. І тут необхідно повторно звернутися до державної установи.

Вартість отримання довідки з БТІ

Оформлення документів на квартиру, будинок або іншу нерухомість, судових процесах при розгляді спорів з нерухомістю та вирішенні інших питань без інформаційної довідки не обійтися

Ціна оформлення:

  • 1 місяць - 220, 00 гривень
  • 3 робочі дні - 440,00 гривень

Розрахунок вартості послуги відбувається за певним коефіцієнтом.

Іноді навіть така дрібниця, як інформаційна довідка з БТІ потребує чимало часу. Оформляючи право власності на квартиру, вступаючи у спадок, хочеться якнайшвидше стати власником нерухомості. Якщо час підтискає, то завжди на допомогу прийдуть професіонали юридичної фірми.

При оформленні угоди з нерухомістю найзручніше користуватися комплексними послугами. Фахівці не тільки оформлять довідку з продажу для квартири, а й підготують весь необхідний пакет документів, провівши угоду від початку і до кінця. Робота професіоналів включає проведення правового аналізу, збирання та подання необхідних документів, оплату державного мита, представлення Ваших інтересів у держорганах.

Як оформити довідку з БТІ?

Процедура оформлення довідки з БТІ починається з подання заяви, яку можна оформити за особистого візиту або за допомогою офіційного сайту.

Ви можете прийти самостійно до державної установи або скористатися послугами спеціалістів, що дозволить суттєво скоротити час.

Потрібно самостійно ознайомитися з режимом роботи державної установи та обрати найзручніший для себе час. Ви можете це зробити за особистого візиту або на офіційному сайті.

Процедура оформлення довідки включає наступні етапи:

  1. Здійснення подання запиту та збору необхідних документів. На руки видається квитанція на оплату державного мита та договір, необхідний для замовлення паперу. В установі запроваджено систему електронної черги.
  2. Оплата замовленої послуги з використанням терміналу чи інших банківських організацій. Після отримання чека потрібно звернутися до співробітника бюро, уточнити дату, час отримання паперу.
  3. Візит у встановлений час до кабінету для надання готових документів.

Угоди з нерухомістю - це трудомісткий юридичний процес, що передбачає врахування багатьох нюансів. Збір великої кількості документації нерідко потребує великих витрат часу. Замовити довідку завжди можна, скориставшись професійною допомогою. Фахівці візьмуть усі турботи на себе, а ви вбережете себе від серйозних помилок, зайвих переживань.

Вирішуючи питання оформлення довідки за допомогою професіоналів, ви отримуєте 100 % гарантію результату, індивідуальний підхід, повну конфіденційність та консультацію. Експерти несуть повну відповідальність за кінцевий результат.

Скільки днів триватиме оформлення?

Процес оформлення документа триває від двох тижнів до 30 календарних днів.

Співробітники бюро розглядають вашу заяву і за результатами проведеної перевірки готують документ. Його оформлення здійснюється у двох примірниках. Виписка може бути отримана, як особисто, так і рекомендованим листом. Термін дії – 3 місяці.

Існує два способи отримання довідки – самостійний візит до державної установи або за допомогою експертів. Ви можете підібрати найзручніший для вас шлях — довірити отримання інформаційної довідки фахівцям, які допоможуть мінімізувати ваші ризики та заощадити час, нерви.

Ви будете залучені до процесу лише на етапі обговорення. Висококваліфіковані фахівці зроблять свою роботу у встановлений термін. Експерти не бояться братися до роботи будь-якого рівня складності. Якщо замовлення не зроблено у термін, гроші повертаються клієнту. Забезпечується дворівнева система перевірки документів та на відміну від державних структур – «Клієнт завжди правий».

Якщо вам необхідно оформити технічний паспорт на квартиру, скласти акт відсотка готовності нерухомості, переоформити нежитлове приміщення на житлове або просто проконсультуватися, ми допоможемо у вирішенні ваших питань.

За допомогою компанії "Документи" ви зможете уникнути труднощів, з якими можете зіткнутися при отриманні виписки. Фахівці проконсультують, дадуть відповіді на всі питання. Аналіз, збирання та оформлення необхідних документів можна замовити «під ключ».

UA