Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42

Оформлення права власності на кооперативну квартиру

Після сплати членських пайових внесків у повному обсязі права на об'єкт нерухомості не змінюються автоматично. Співвласник кооперативу має участь у низці реєстраційних процедур, після проходження яких квартира перейде у повноцінне володіння.

Законодавством України не встановлюється автоматичний перехід права власності після сплати всіх пайових внесків. Відносними правами мають і ті, що проживають у квартирі, якою фактично володіє кооператив до моменту внесення нових відомостей до єдиного державного кадастру.

Навіщо потрібно оформлювати власність на кооперативну квартиру

Повноправне володіння житлом (будинком чи земельною ділянкою) означає матеріальну дієздатність власника. Після оформлення права власності на квартиру вона фактично переходить від кооперативу, який сплатив її громадянину. Проходження реєстрації наділяє нового власника власності повним набором прав – таку нерухомість можна продати, вона ліквідна, передати у спадок, обміняти на інше благо. Поки об'єкт знаходиться у розпорядженні юридичної особи, розпоряджатися таким майном не вдасться. З цієї причини ініціатива переведення кооперативної власності в Україну до приватної залишається прерогативою учасника фонду.

Супутні послуги

Як зареєструвати право власності на кооператив

Для запуску процесу приватизації за пайовими договорами необхідно розпочати збирання необхідних документів. Спочатку запитуються довідки у своєму кооперативі. Для випадків, коли утворення пайового фонду припадає на 1990-ті роки, важливо звертати увагу на якість даних у бюро технічної інвентаризації. Компанія «Документи» гарантує отримання достовірної інформації у БТІ, що унеможливить необґрунтовані відмови у проходженні реєстрації. Власне приватизація кооперативної квартири в Україні відбувається після прийому документів у Центрі надання адміністративних послуг.

Оформлення права власності на кооперативну квартиру – "Документи"

Кооперативні нюанси

Для того, щоб оформити право власності на нерухомістьнеобхідно повністю погасити планову заборгованість. У більшості випадків потенційні власники отримують право проживання у квартирі до того моменту, поки вона не змінить статусу володіння. До реєстрації члени сім'ї пайовика що неспроможні претендувати на спадщину. Якщо голова помер, процедура оформлення дуже ускладнюється, знадобиться хороший юрист.

Пакет документів для реєстрації

Для того щоб розпочати процес переоформлення права власності на об'єкт нерухомості, члену кооперативу знадобиться зібрати такі документи:

  • Договір, укладений раніше із спільнотою, що підтверджує членство. Для підтвердження свого статусу учасника можна надати до реєстраційних органів довідку з кооперативу;
  • Техпаспорт на квартиру;
  • документи, що підтверджують особу заявника;
  • Акт приймання-передачі;
  • Код ідентифікації;
  • Довідка, що підтверджує сплату членських внесків у повному обсязі.

Зважаючи на те, що адміністрація кооперативів часто оформляється довідки у вільній формі, реєстратор може відхиляти такі форми.

Вартість та терміни

Бюджет оформлення кооперативної квартири у власність немає певної ціни. Вартість послуг складається з мит на отримання технічної документації (відпрацювання паспорту БТІ) – від 400 до 100 грн., внесення до Реєстру нерухомості – 160 грн. Юридичний супровід на всіх етапах переведення корпоративного житла в приватне коштуватиме нашій компанії близько 2500-3000 грн.

Переваги оформлення компанії «Документи»

Немає значення, чи проживаєте ви в Одесі чи в Одеській області, — компанія «Документи» забезпечить юридичний супровід угод з нерухомістю, позбавить тяжби участі в бюрократичних процедурах і дозволить зберегти терміни, такі важливі для кожного пайовика, що очікує своєї власності.

UA