Ми оформляємо:
Загальноцивільний паспорт – це головний документ громадянина будь-якої країни. Прострочений паспорт чи його відсутність паралізує соціальну діяльність людини. Процес отримання документа практично супроводжується біганами і клопотами. З метою економії часу рекомендуємо звертатися до нашої компанії. Професійні юристи компанії «Документи» готові взяти відповідальність за швидке та ефективне рішення за отримання важливих документів.
Внутрішній паспорт України одержують мешканці, які мають громадянство, починаючи з 14 років. Він засвідчує особу власника. Випускається у двох формах – ID-картка із безконтактним електронним носієм, цифровий (Е-паспорт). Для виїзду за межі країни оформляють закордонний паспорт на паперовому носії
Паспорт громадянина України в обов'язковому порядку видається у 14 років строком на 4 роки та по досягненню 18-річчя (термін дії – 10 років).
Отримання паспорта також може знадобитися у випадках:
Для виїзду за кордон мешканці країни можуть з власної ініціативи оформити закордонний паспорт, на отримання документів для дітей подають законні опікуни (батьки, усиновителі та ін.).
Українцям за законом належить два види головного документа: ID-картка та закордонний паспорт. Видача карток в Одесі знаходиться в компетенції територіальних підрозділів ЦНАП. Також можна звертатися до територіальних підрозділів ГУ ДМСУ в Одеській області. Конкретний пункт видачі залежить від місця реєстрації громадянина.
При втраті паспорта, втраті та необхідності обміну за новим документом може звертатися до територіальних підрозділів ЦНАП сам громадянин або його законний представник. Якщо отримання паспорта доручається представнику, він діє від імені громадянина на основі генеральної довіреності та договору надання послуг між компанією «Документи» та громадянином.
Якщо паспорт входить до категорії зразка 1994 року, він не має терміну закінчення. Але за бажання власника наші юристи можуть легко поміняти його на карту. Якщо паспорт зразка 1994 року втрачено, втрачено, змінилися особисті дані або зіпсовано фізично, то замість нього видається ID-картка.
Ще одна підстава для заміни паспорта на ID-картку – це відсутність фотографії власника у встановлений термін. Відповідно до чинних законів України, громадянин зобов'язаний вклеювати фотографію у свій паспорт при досягненні віку 25 та 45 років. На це відводиться 30 днів з фактичного наступу цього віку. У разі порушення цієї вимоги паспорт має бути замінено на ID-картку.
Для отримання паспорта необхідно надати такі документи:
Також паспорт зобов'язані отримувати підлітки при досягненні 14 років. Їм належить паспорт у форматі картки, який дійсний до 18 років. Після досягнення 18-річного віку видається паспорт з терміном дії протягом 10 років.
Послуга потрібна у таких випадках:
Процедура займає трохи більше місяця, проводиться за місцем постійного проживання.
Список документів для обміну паспортом:
Також законом передбачено вклеювання нових фотографій після досягнення 25- та 45-річчя. Якщо власник має намір зберегти документ у формі книжечки, у МСУ потрібно надати два фото розміром 3,5х4,5 см. Зробити це необхідно за 30-денний термін після дати народження.
При втраті документа слід звернутися до поліції, де складуть протокол, приймуть заяву та направлять до міграційної служби або ЦПАП. Адміністративна служба видасть тимчасове посвідчення особи на період виготовлення носія.
Звернення до правоохоронних органів є обов'язковим – у такий спосіб заявник страхує себе на випадок, якщо паспорт буде використаний з шахрайською метою (кредитування, продаж майна та ін.). Якщо це станеться, постраждалий зможе оскаржити договір у судовому порядку, надавши заяву з поліції.
Документи для відновлення втраченого паспорта:
Якщо ви у шлюбі, розлучені, є діти, потрібно надати підтверджуючі документи. Внутрішньо переміщені особи мають додати до основного пакету довідку про взяття на облік ВПО, безпритульні – свідоцтво про постановку на облік безпритульних осіб.
З 2016 року в Україні видають посвідчення у форматі «пластику». Заміна паперових електронних носіїв зумовлена договором про перехід на стандартизацію ЄС. При цьому послуга оформлення «книжки» зразка 1994 року, як і раніше, зберігається. Нею можуть скористатися громадяни, які за релігійними чи іншими переконаннями не хочуть використовувати чіпи. Однак, для дозволу на отримання доведеться обґрунтувати свою позицію, звернувшись до суду. Після позитивного вердикту громадянин подає стандартний пакет документів до МСУ, включаючи дві кольорові фотокартки (3,5 х 4,5 см). Видача реалізується протягом календарного місяця від дня подання анкети-заяви. Іноді процедура продовжується до 60 днів, якщо потрібне встановлення особи.
У послузі можуть відмовити, якщо:
Фахівці юридичної компанії "Документи" із задоволенням проконсультують, як швидко оформити паспорт для громадян України будь-якого зразка. Вам не доведеться гаяти час на черзі в інстанціях, заповнювати анкети. Документ буде готовий точно у вказаний термін. Детальніше про те, скільки коштує і як отримати український паспорт, розкажуть наші співробітники. Замовте безкоштовну онлайн-консультацію юриста в Одесі, скориставшись формою зворотного зв'язку на головній сторінці.
При перетині кордону багатодітним сім'ям належить отримати спеціальне посвідчення. Для цього необхідні такі документи:
Цей пакет документів розглядається в Одеській міській раді. Термін розгляду індивідуальний кожної сім'ї. Якщо надано неповний список документів або в них зазначені некоректні дані, то ОДС має право відмовити у видачі посвідчення для багатодітної сім'ї.
З настанням воєнного стану в Україні деякі закони працюють інакше. Це стосується й аліментного становища. Відповідно до нових положень, що діють з 1 квітня 2022 року, на систему стягнення аліментів з доходу платника накладено тимчасове обмеження. Якщо боржник за аліментами є громадянином Російської Федерації, що агресивно вторглася, то нові правила на таких осіб не поширюються. Також у період воєнного стану на територіях ворожої окупації припиняються примусові заходи.
При цьому громадянам немає необхідності переживати за збереження інформації про неплатників у державних реєстрах. Доступ до всіх даних знаходиться під надійною охороною.
Проте громадяни, як і раніше, можуть покладатися на судову систему щодо стягнення аліментів з другого батька. З цією метою вони можуть звертатися до судових органів за місцем проживання. Якщо платником аліментів є військовослужбовець, то жодних обмежень щодо стягнення немає.
Якщо людина втратила роботу внаслідок воєнних дій, то аліментні зобов'язання з неї не знімаються. Навіть якщо людина безробітна, вона зобов'язана виплачувати аліменти. Основою для розрахунку у цьому випадку є середня заробітна плата по регіону за фахом платника.
Насправді застосовується спрощений порядок утримання дитини під час військових дій. Відповідно до цього порядку, батьки можуть домовитися про утримання дитини, а розмір грошової підтримки, скласти графік виплат між собою, підкріпити цей документ у нотаріуса. Якщо платник хоче припинити виплати за аліментами, він може зробити це, оформивши на дитину права на власне володіння нерухомим майном. При цьому за платником зберігається зобов'язання покривати додаткові витрати на дитину.
Група юристів компанії "Документи" готова взяти на себе оформлення важливих документів. Наша мета – позбавити громадян необхідності стояти в чергах і біганини по кабінетах різних державних органів. Юристи компанії з досвіду та покликання знають усі тонкощі оформлення документів.
Подання заявки за допомогою спеціаліста зводить на нуль ризики відмови від видачі того чи іншого документа. З метою економії вашого часу та коштів, пакет документів формується у найкоротші терміни та подається у відповідному вигляді. 2-рівнева система перевірки допомагає нам уникнути помилок та некоректних даних у документах. Ми гарантуємо економію часу та надійність.