- Документи
- »
- Послуги
- »
- Присвоєння поштової адреси
Зведення будь-якої будівлі на земельній ділянці передбачає необхідність надання адреси об'єкту нерухомості. Цей ідентифікатор присвоюється житловим, господарським, адміністративним, промисловим та іншим спорудам. Без нього неможливо отримати дозвіл на подальшу діяльність.
Зміст сторінки:
Залежно від потреби, реєстрація місцезнаходження виражається у присвоєнні:
- Поштова адреса – дозволяє провести первинну реєстрацію нерухомості та виконувати будь-які дії з нею надалі;
- Будівельної адреси – її надають на час будівництва, а також для тих об'єктів, які мають статус незавершеного будівництва на момент реєстрації прав.
В окремих випадках може знадобитися зміна раніше зареєстрованого місця розташування.
Щоб не витрачати власний час, власник нерухомості може звернутися за необхідними послугами до юридичної компанії Документи, яка допоможе вирішити будь-яке питання, пов'язане з підтвердженням прав власності та інших проблемних моментів.
Замовити дзвінок
Порядок надання поштової адреси в Одесі
Весь процес підтвердження розташування можна відобразити у вигляді таких етапів:
- Консультування клієнтів, що звернулися. уточнення потреби, рекомендації щодо вирішення проблемних питань;
- Підготовка необхідної документації (а також допомога в отриманні відсутніх форм);
- Подання заявки до Центру надання послуг;
- Супровід запиту на етапі його розгляду в держ.органах, усунення помилок та недоліків при їх виявленні;
- Отримання оригіналу рішення про присвоєння.
Список необхідних документів для присвоєння адреси
Пакет, необхідних для реєстрації будівельної та поштової адрес документів, відрізняється. Тому, звернувшись за юридичною консультацією, замовник зможе уникнути проблем із підготовкою потрібних бланків та форм.
Щоб отримати будівельний ідентифікатор розташування, потрібно надати:
- Заява за затвердженою формою, що містить запит на присвоєння.
- Техпаспорт, який підтверджує, що земельна ділянка перебуває у власності особи або надає дозвіл на її використання (оригінал та копія).
- Копія паспорта громадянина України (тільки для фізичних осіб), засвідчена нотаріально.
- Нотаріально засвідчена копія витягу з Держреєстру (тільки для юр.осіб та підприємців).
- Оригінал проектної документації щодо будівництва на земельній ділянці.
Для присвоєння поштової адреси потрібно:
- Заява.
- Документ, що підтверджує обґрунтованість володіння чи користування землею.
- Завірена нотаріусом копія паспорта (надається фізичними особами).
- Для юридичних осіб та підприємців потрібно надати нотаріальну копію витягу з Єдиного держреєстру.
- Техпаспорт.
- Підтвердження права власності на нерухомість.
- Підтвердження введення в експлуатацію зведеної споруди.
- Довідка з Управління економіки, що підтверджує внесення платежу пайової участі, спрямованої створення інфраструктури.
Вартість та строки присвоєння адреси
Вартість процедури залежить від того, якими послугами скористалася особа, що звернулася. Повний пакет сервісів складається з:
- Консультації та збору потрібної документації;
- Подання запиту до держ.органів;
- Супровід розгляду заявки;
- Отримання свідоцтва про присвоєння.
Рішення про призначення місцезнаходження має бути ухвалене протягом п'яти робочих днів з моменту реєстрації заявки з боку відповідної державної структури. Протягом цього часу уповноважений орган має:
- Розглянути звернення, що надійшло;
- Опублікувати присвоєну адресу на веб-сайті або надрукувати в газеті;
- Вказати його у всеукраїнському реєстрі.
Переваги співпраці з компанією
Компанія «Документи» має високий рівень довіри серед замовників, оскільки:
- Ми гарантуємо 100% результат;
- Маємо понад 10 років досвіду роботи у юридичному консалтингу;
- Кількість офісів – 8;
- У компанії працевлаштовані спеціалісти з найвищим рівнем кваліфікації;
- Ми забезпечили введення в експлуатацію понад 5,5 тисячі будинків;
- Пропонуємо можливість віддаленого обслуговування шляхом замовлення дзвінка через сайт організації;
- Весь комплекс робіт проводиться співробітниками самостійно, без залучення замовника до усунення проблем, що виникають;
- Співробітники здійснюють 2-х рівневу перевірку всієї документації. Це дозволяє виправити помилки, допущені під час заповнення бланків;
- Ми контролюємо всі зміни в законодавстві та дотримуємось усіх вимог щодо подання технічної документації.
Замовити дзвінок