Як оформити технічний паспорт на нерухомість?
Технічний паспорт на нерухомість - документ, який включає дані про стан об'єкта нерухомості. У ньому відображено таку інформацію: площа, розмір, поверховість, дати зведення та проведення капітального ремонту; характеристики покрівлі, фасаду та фундаменту нерухомості. Оформлення займається БТІ.
Зміст:
Зробити технічний паспорт, будинок або будь-яке інше нерухоме майно мають право інженери, які мають відповідну освіту та кваліфікаційний сертифікат, оскільки це дуже відповідальна робота. Інженери нашої компанії готові допомогти вам і провести первинну чи вторинну інвентаризацію вашого нерухомого майна.
Навіщо оформлювати технічний паспорт і чи можна без нього?
тех. паспорт необхідно оформити якщо ви хочете:
- оформити договір купівлі продажу;
- приватизувати нерухомість;
- отримати право власності;
- ввести об'єкт в експлуатацію;
- зробити та оформити перепланування та реконструкцію;
- подарувати нерухомість;
- оформити кредит чи іпотеку;
- оцінити нерухомість;
- оформити гараж;
- для купівлі/продажу нерухомості;
- для об'єднання чи поділу нерухомості.
Без технічного паспорта неможливо продати або приватизувати нерухомість.
Яка інформація містить технічний паспорт?
- місце розташування об'єкта;
- площа об'єкта;
- план розташування об'єкта із площі;
- рік побудови будівлі
- технічні характеристики приміщень;
- наявність інженерних систем (газ, вода, світло, пожежна сигналізація, вентиляція тощо);
- матеріали, що використовуються при будівництві;
- план земельної ділянки;
- інформацію про власника.
Коли потрібний техпаспорт?
Він необхідний у таких випадках: вступ до права наслідування оформлення права власності на нерухомість; приватизація житла; виділ чи поділ майна; узаконення самостійності.
Види технічних паспортів
Процедура оформлення технічного паспорта в Одесі:
- звернення до державного БТІ або БТІ компанії Документи;
- заповнення заяви на зазначення послуг з оформлення тех. паспорти;
- оплата державного мита;
- надання довідки про квитанцію про сплату державного мита;
- довідка про склад сім'ї;
- заявка на виклик та приїзд інженера;
- вимірювальні роботи на об'єкті;
- наповнення технічного паспорта.
Якщо у вас виникають складнощі з оформленням необхідних довідок та дозволів, не гайте часу — звертайтесь до Юридичної компанії Документи. Не знаєте, як зробити технічний паспорт на нерухомість в Одесі? Ми будемо раді допомогти Вам у цьому питанні.
Документи для оформлення технічних паспортів:
- паспорт та інн;
- документ про право власності на нерухомість та землю (за потреби);
- план спорудження;
- для первинної інвентаризації потрібно надати старий технічний паспорт;
- проектна документація;
- дозвільні документи для будівництва (для об'єктів нового будівництва).
На які об'єкти нерухомості необхідно оформлювати технічний паспорт:
- хата;
- квартира;
- багатоквартирний будинок;
- гуртожиток;
- промислові будинки;
- нежилі приміщення;
- самовільні будівлі та прибудови;
- гаражі, літні кухні, колодязі, підстанції, котельні та ін.
Термін дії технічного паспорта:
Загалом техпаспорт діє терміном — 1 рік. Немає необхідності виготовляти щороку новий паспорт. Старий паспорт можна оновити при оформленні угоди у нотаріуса. Виготовити тех. паспорт можна не лише у державних БТІ, а й у приватній компанії Документи.
Терміни та вартість виготовлення:
Вартість технічного паспорта залежить від:
- Розташування об'єкта.
- Площі.
- Наявність документів.
- Терміновість роботи.
Ринкова вартість виготовлення тп варіюється від 30-70 грн. за квадратний метр. Термін виготовлення від одного дня, все залежить від складності.
Що входить у вартість виготовлення тп?
- Первинна консультація;
- Виїзд спеціаліста;
- Вимірювальні роботи на об'єкті;
- Виготовлення тп;
Чим первинна інвентаризація нерухомості відрізняється від вторинної?
Первинній інвентаризації підлягає виключно житло в новобудові (квартира та зведений котедж, будинок), тоді як вторинній – будь-яка нерухомість. У ході вторинної інвентаризації відображаються всі зміни, які були зроблені власником житла, або фіксується їхня відсутність.
Що таке технічний вид інвентаризації нерухомості?
Це роботи з обмірів та обстежень споруди із занесенням усіх параметрів у спеціальний документ.
Які документи будуть потрібні вам для первинної інвентаризації нерухомості?
- заяву від вас як від імені власника об'єкта нерухомого майна;
- оригінали паспорта та ін, а також їх фотокопії;
Якщо ви хочете провести первинну інвентаризацію нерухомості як юридична особа, то вам знадобляться фотокопії реєстраційних документів та тих, що підтверджують ваші повноваження:
- документ-дозвіл на будівельні роботи, зареєстрований в Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю;
- документ, що містить інформацію про надання фактичної адреси будівельному об'єкту (довідку);
- правовстановлюючу документацію на землю, яка підтвердить цільове призначення землі.
Які документи будуть потрібні вам для поточної (вторинної) інвентаризації нерухомості?
- заяву від вас як від імені власника об'єкта нерухомого майна;
- документ, що містить інформацію про балансову вартість будівельного об'єкта (довідку, потрібну для юридичних осіб); оригінали паспорта та ін, а також їх фотокопії;
- правовстановлюючу документацію на будівлю (приміщення); технічний паспорт у оригіналі;
Якщо ви хочете провести поточну інвентаризацію як юридична особа, вам знадобляться фотокопії реєстраційних документів і документів, які підтверджують ваші повноваження як керівника фірми.