Декларація про початок будівництва подається обов'язково для отримання права на виконання будівельних робіт, і потрібна практично для всіх об'єктів нерухомості. Надавши її, клієнти можуть не перейматися проблемами з введенням будинку або здаванням в експлуатацію, а також уникнути великих штрафів.
Зміст:
Декларація про початок будівельних робіт (повідомлення) – це документ, що надає право на будівництво об'єктів, що належать до І-ІІІ категорій складності. Вона подається власником земельної ділянки (замовником), на якій заплановано будівництво, а після реєстрації повертається з відповідною позначкою.
Повідомлення про початок виконання будівельних робіт обов'язково надсилається після повідомлення про підготовчі роботи. Але його можна і не оформляти, воно не дає право розпочинати забудову.
В обов'язковому порядку ставиться підпис заявника. Нижче розписується та ставить печатку співробітник архітектурної інспекції, щоб підтвердити ухвалення документа.
Перед початком будівництва повідомлення надається для об'єктів І-ІІІ категорії складності.
В Україні згідно із законом «Про містобудівну діяльність» до об'єктів І-ІІІ категорії належать:
Якщо реєстрацію здійснено, оформляти дозвільну документацію на об'єкт І класу не доведеться. Виняток - нерухомість ІІ-ІІІ категорій складності: вона розрахована на постійне або тимчасове перебування великої кількості осіб, і без дозволу не обійтися. Але й у цьому ми успішно допомагаємо людям: супроводжуємо фізичних та юридичних осіб на всіх етапах, починаючи від оформлення дозволів та закінчуючи здаванням вже готової нерухомості в експлуатацію.
Оформлення та внесення зміну даних у декларацію про початок виконання будівельних робіт, провадиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2015 №747.
Процедура отримання декларації щодо початку будівельних робіт:
Процедура займає 5 робочих днів. У разі відмови повідомлення повертається з письмовим обґрунтуванням причин.
Важливо! Виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації про початок будівництва карається згідно із законом. Залежно від категорії об'єкта розмір штрафу може сягати 90 мінімальних зарплат.
Якщо замовник замість проектної документації має будівельний паспорт, повідомлення про початок будівельних робіт все одно подається. Введення в експлуатацію можливе лише після надання відомостей для реєстрації та внесення даних до спеціального реєстру.
У процесі реєстрації звіряються подані дані, оцінюється ступінь готовності та відповідність нормам. Після цього один екземпляр надсилається замовнику, другий залишається на зберігання в архіві інспекції. Якщо нерухомість належить до ІІ чи ІІІ категорії, видається сертифікат.
Весь процес складається з кількох етапів:
На підставі зареєстрованого повідомлення можна укладати договори про постачання електроенергії, газу, води, тепла та інших ресурсів життєзабезпечення. Без реєстрації подальші роботи неможливі. Крім того, замовнику протягом семи календарних днів після введення нерухомості в експлуатацію потрібно проінформувати про це управління архітектури за місцем розташування нерухомості.
Будь-яке повідомлення вимагає ретельного та грамотного заповнення: найменша помилка може стати підставою для відмови у прийнятті. Звернувшись до компанії «Документи», вам не доведеться перейматися із цього приводу. Наші юристи з оформлення нерухомості вирішать будь-які проблеми, починаючи від оформлення документів у БТІ Одеси та закінчуючи отриманням дозволів.
№ | Процедура прийому в експлуатацію (або перелік необхідних документів для узаконення будівлі) | Вартість (грн) |
---|---|---|
1 | Містобудівний розрахунок Цей документ може бути вам виданий за адресою (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34) | 2000 – 4000 грн. |
2 | Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Гоголя, 10)
Видача будівельного паспорту
Надати пакет документів, до якого входять:
| безкоштовно |
3 | Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А)
| Від 300 грн. Договірна |
Будівництво | ||
5 | Оформлення технічного паспорта (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34) Надати документи:
| 1300 – 2600 грн. |
6 | Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А) через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21)
| 300 грн. Договірна |
7 | Реєстраційна служба Головного управління юстиції в Одеській області (м. Одеса, вул. Старицького, 10а) Реєстрація права власності на об'єкт містобудування *СВІДЧЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМУ майно . За допомогою у заповненні заяви Ви можете звернутись за адресою: м. Одеса, вул. Старицького, 10а (павільйони, що знаходяться навпроти будівлі Реєстраційної служби) До заяви про державну реєстрацію прав додаються документи:
| 119 грн. +120 грн. |
За законом на реєстрацію декларації приділяється 5 робочих днів. Вся процедура оформлення нерухомості та документів на неї через нас займає трохи більше 10 днів, а вартість декларації про початок будівельних робіт визначається індивідуально для кожного клієнта.
Наші послуги з кишені кожному! Ми гарантуємо своєчасне виконання робіт та швидке отримання будь-яких документів.
Допоможемо отримати дозвіл на будівництво в Одесі та області: Совіньйон, Затока, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Зелений Мис, Сосновий Берег та інші райони