Введення в експлуатацію житлового будинку до - завершальний та обов'язковий етап будь-якого будівництва. Без цього в будівлі офіційно не можна вести жодну діяльність, її не можна подарувати чи залишити у спадок.
Зміст:
Отримання відповідного висновку Державної архітектурно-будівельної інспекції підтверджує належний рівень будівництва, відповідність будівельним нормам, коректне прокладання комунікацій. Тобто, приміщення повністю придатне для проживання.
Садиба відноситься до I групи нерухомості, якщо має не більше двох поверхів і площу до 300 кв.м. Коли ці критерії здачі порушені у бік збільшення, будівля класифікується як II група (багатоквартирний будинок або громадська споруда), що може викликати проблеми з документацією.
Введення в експлуатацію нежитлового приміщення процедурно відбувається так само, але норми, що вимагають відповідності, дещо інші. Тож перед початком будівництва потрібно чітко визначитися, яка категорія будівлі вийде після завершення, щоб введення будинку в експлуатацію не викликало проблем.
Також до І групи належить гараж, дача, господарська споруда, садові будиночки.
З фіналом будівельних робіт у Держархбудінспекції слід отримати дозвіл на введення в експлуатацію. Для цього до ДАСІ подається декларація про введення об'єкта в експлуатацію житлового будинку. Це робить особисто або за допомогою пошти та рекомендованого листа. До декларації додаються документи на здавання будинку в експлуатацію.
Скільки триває процедура реєстрації - До 10 днів. У цей період інспекція має зареєструвати декларацію. Форму, або бланк, для заповнення розміщено на сайті ГАСІ. Це заощаджує час на заповнення документа безпосередньо у відомстві.
Щойно декларацію зареєстровано — слід повідомити органи місцевої влади та пожежну службу про введення нового будинку в загальну систему допустимого для проживання житла. Їм надається копія декларації, на підставі якої здійснюється підключення основних комунікацій. Робиться це за правилами в 10-денний термін. Після того, як отримано акт введення в експлуатацію, яким за фактом є декларація, реєструється право власності та видається Свідоцтво встановленого державного зразка.
Це всі етапи, які передбачає здавання приватного будинку в експлуатацію
Термін здачі будинку в експлуатацію загалом +/- близько місяця.
Щоб отримати акт про введення самовільно збудованого об'єкта, потрібно пройти через низку процедур:
Все це ви можете зробити самостійно або за дачною амністією, за спрощеною процедурою за допомогою наших спеціалістів. Юридична компанія “Документи” надає повний цикл послуг в Одесі та області: Совіньйон, Затока, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Зелений Мис, Сосновий Берег та інші райони, детальний опис яких та вартість розписані у таблиці.
Вас не підключать до центральних інженерних мереж та систем. Ви не зможете оформити право власності та відповідно продати чи передати своє майно.
Відповідно до Закону України “Про регулювання містобудівної діяльності” у чинній версії 2018 року, проходження даної процедури є обов'язковим для всіх будівель, у тому числі гаражів та дачного будинку. В іншому випадку за рішенням суду об'єкт може бути оштрафований (наприклад, за користування комунікаціями без дозволу на підключення до них), а в деяких випадках навіть знесений.
Все описано вище.
Це відбувається у порядку узаконення самобудів. Про це також йшлося вище.
Від місяця, якщо регулятор не матиме претензій до об'єкта. В іншому випадку це розтягується в часі, доки не будуть виконані всі вимоги.
Все залежить від ступеня змін технічних параметрів та внутрішніх комунікацій. Якщо потрібний висновок будівельно-архітектурної інспекції, процедура стандартна.
Ні. Немає законних підстав для підключення до водопроводу та каналізації. А також висновки щодо безпеки знаходження всередині.
У приватному будівництві такий термін не фігурує. У комерційній нерухомості невиконання умов, гарантованих інвесторам, щодо термінів загрожує розглядом. І навіть вимогою компенсацій через суд.
Цілковито. Якщо у вас є час на боротьбу з бюрократичною машиною або ви впевнені у суворому дотриманні норм у будівництві. Але звернення до професіоналів значно скорочує терміни видачі повного пакету документів, зберігає ваш час та нерви. А також полегшує процедуру підведення об'єкта під технічні вимоги.
Ціна залежить від обсягу необхідної допомоги та виду послуг. Вартість розписана на сайті. Також докладнішу консультацію можна отримати за вказаними телефонами.
№ | Процедура прийому в експлуатацію (або перелік необхідних документів для узаконення будівлі) | Вартість (грн) |
---|---|---|
1 | Містобудівний розрахунок - документ може бути виданий за адресою: м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи» | 2000 – 5000 грн. |
2 | Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Гоголя, 10)
Видача будівельного паспорту
Надати пакет документів, до якого входять:
| безкоштовно |
3 | Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Канатна, 83)
| Від 500 грн. Договірна |
Будівництво | ||
4 | Оформлення технічного паспорта (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А тел.(048) 796-46-06 ЮК «Документи») Надати документи:
| 1300 – 3000 грн. |
5 | Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А) через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21)
| 500 – 1000 грн. Договірна |
6 |
| 119 грн. +120 грн. |