Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Декларація про початок будівництва

Декларація про початок будівництва подається обов'язково для отримання права на виконання будівельних робіт, і потрібна практично для всіх об'єктів нерухомості. Надавши її, клієнти можуть не перейматися проблемами з введенням будинку або здаванням в експлуатацію, а також уникнути великих штрафів.

Зміст:

Що таке декларація про початок будівництва?

Декларація про початок будівельних робіт (повідомлення) – це документ, що надає право на будівництво об'єктів, що належать до І-ІІІ категорій складності. Вона подається власником земельної ділянки (замовником), на якій заплановано будівництво, а після реєстрації повертається з відповідною позначкою.

Повідомлення про початок виконання будівельних робіт обов'язково надсилається після повідомлення про підготовчі роботи. Але його можна і не оформляти, воно не дає право розпочинати забудову.

Які дані знадобляться під час заповнення декларації про початок будівництва:

  • найменування об'єкта, поштова адреса;
  • вид будівництва (нове, реконструкція, переоснащення, реставрація, капітальний ремонт);
  • відомості про розробника проектної документації;
  • інформація про експертизу;
  • реквізити свідоцтва про право власності, договори оренди;
  • загальна площа будівлі, що будується;
  • кількість кімнат згідно з проектом.

В обов'язковому порядку ставиться підпис заявника. Нижче розписується та ставить печатку співробітник архітектурної інспекції, щоб підтвердити ухвалення документа.

Для яких об'єктів слід отримувати декларацію про початок будівництва?

Перед початком будівництва повідомлення надається для об'єктів І-ІІІ категорії складності.

В Україні згідно із законом «Про містобудівну діяльність» до об'єктів І-ІІІ категорії належать:

  1. Перший. Об'єкти, в яких не передбачено мешкання великої кількості людей (до 50 осіб): приватні будинки, гаражі, дачі, сараї, інші будинки та споруди.
  2. Друга – будівлі, де може перебувати від 50 до 100 осіб: дитячі садки, котеджі, школи, офіси, лікарні, приміщення для держустанов.
  3. Третя передбачає перебування великої кількості осіб (від 100 і вище). Характерно для організацій, торгових центрів або багатоповерхової забудови.

Якщо реєстрацію здійснено, оформляти дозвільну документацію на об'єкт І класу не доведеться. Виняток - нерухомість ІІ-ІІІ категорій складності: вона розрахована на постійне або тимчасове перебування великої кількості осіб, і без дозволу не обійтися. Але й у цьому ми успішно допомагаємо людям: супроводжуємо фізичних та юридичних осіб на всіх етапах, починаючи від оформлення дозволів та закінчуючи здаванням вже готової нерухомості в експлуатацію.

Особливості отримання декларації та внесення змін до декларації про початок виконання будівельних робіт

Оформлення та внесення зміну даних у декларацію про початок виконання будівельних робіт, провадиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.08.2015 №747.

Процедура отримання декларації щодо початку будівельних робіт:

  1. Замовник особисто або через уповноважену особу заповнює документ або подає повідомлення про зміну даних у декларації про початок будівництва. Зробити це можна особисто, через електронні послуги, або надіслати рекомендованим листом з описом вкладення.
  2. Повідомлення реєструється. Один екземпляр залишається у держустанові, другий повертається заявнику з позначкою реєструючого органу.

Строки отримання декларації про початок будівельних робіт

Процедура займає 5 робочих днів. У разі відмови повідомлення повертається з письмовим обґрунтуванням причин.

Важливо! Виконання будівельних робіт без зареєстрованої декларації про початок будівництва карається згідно із законом. Залежно від категорії об'єкта розмір штрафу може сягати 90 мінімальних зарплат.

Як повідомити про готовність до експлуатації об'єкта, будівництво якого здійснено на підставі будівельного паспорту?

Якщо замовник замість проектної документації має будівельний паспорт, повідомлення про початок будівельних робіт все одно подається. Введення в експлуатацію можливе лише після надання відомостей для реєстрації та внесення даних до спеціального реєстру.

У процесі реєстрації звіряються подані дані, оцінюється ступінь готовності та відповідність нормам. Після цього один екземпляр надсилається замовнику, другий залишається на зберігання в архіві інспекції. Якщо нерухомість належить до ІІ чи ІІІ категорії, видається сертифікат.

Етапи отримання декларації про початок будівництва

Весь процес складається з кількох етапів:

  1. Подання повідомлення. Наші юристи все готують самостійно. Клієнту залишається лише звернутися до нас, представивши паспорт, наявні договори, документи на організацію, проект та інші відомості.
  2. Перевірка даних працівниками держустанови.
  3. Реєстрація.
  4. Отримання другого примірника з позначкою про внесення відомостей до Реєстру.

На підставі зареєстрованого повідомлення можна укладати договори про постачання електроенергії, газу, води, тепла та інших ресурсів життєзабезпечення. Без реєстрації подальші роботи неможливі. Крім того, замовнику протягом семи календарних днів після введення нерухомості в експлуатацію потрібно проінформувати про це управління архітектури за місцем розташування нерухомості.

Будь-яке повідомлення вимагає ретельного та грамотного заповнення: найменша помилка може стати підставою для відмови у прийнятті. Звернувшись до компанії «Документи», вам не доведеться перейматися із цього приводу. Наші юристи з оформлення нерухомості вирішать будь-які проблеми, починаючи від оформлення документів у БТІ Одеси та закінчуючи отриманням дозволів.

Декларація про початок будівельних робіт (її заповнення та реєстрація)

Процедура прийому в експлуатацію (або перелік необхідних документів для узаконення будівлі)Вартість (грн)

1

Містобудівний розрахунок Цей документ може бути вам виданий за адресою (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34)

2000 – 4000 грн.

2

Управління архітектури та містобудування Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Гоголя, 10) Видача будівельного паспорту Надати пакет документів, до якого входять:
  • заяву про видачу будівельного паспорта за згодою замовника на обробку персональних даних;
  • засвідчена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності чи користування земельною ділянкою, або договір суперфіція;
  • ескізні наміри забудови (містобудівний розрахунок);
  • проект будівництва (за наявності);
  • засвідчена в установленому порядку згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на забудову – у разі потреби.

безкоштовно

3

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А)
  1. Заповнення бланка *ПОВІДОМЛЕННЯ про початок виконання будівельних робіт
  2. Реєстрація *ПОВІДОМЛЕННЯ про початок виконання будівельних робіт
Надати документи:
  • два екземпляри заповненого Повідомлення;
  • засвідчені в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;

Від 300 грн.

Договірна

Будівництво

5

Оформлення технічного паспорта (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34) Надати документи:
  • оригінал, копія документа на право власності (договір купівлі-продажу, договір дарування, свідоцтво на право власності тощо);
  • оригінал, копія технічного паспорта (за наявності);
  • паспорт власника (оригінал, копія);
  • оригінал, копія довідки садового товариства (садовий будинок);
  • оригінал, копія державного акта на право власності на земельну ділянку (будинок).

1300 – 2600 грн.

6

Інспекція державного архітектурно-будівельного контролю в Одеській області (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33-А) через Центр надання адміністративних послуг Одеської міської ради (м. Одеса, вул. Преображенська, 21)
  1. Заповнення бланка *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
  2. Реєстрація *ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ГОТОВНІСТЬ ОБ'ЄКТУ ДО ЕКСПЛУАТАЦІЇ
До заяви про введення в експлуатацію об'єкта додаються документи:
  • два екземпляри заповненої Декларації;
  • засвідчені в установленому порядку копії:
  • документа, що засвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розміщено об'єкт;
  • технічного паспорта (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34)
  • заява про прийом в експлуатацію об'єкта підписується також співвласниками земельної ділянки та зазначеного об'єкта (за їх наявності).

300 грн.

Договірна

7

Реєстраційна служба Головного управління юстиції в Одеській області (м. Одеса, вул. Старицького, 10а) Реєстрація права власності на об'єкт містобудування *СВІДЧЕННЯ ПРО ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА НЕРУХОМУ майно . За допомогою у заповненні заяви Ви можете звернутись за адресою: м. Одеса, вул. Старицького, 10а (павільйони, що знаходяться навпроти будівлі Реєстраційної служби) До заяви про державну реєстрацію прав додаються документи:
  • копія паспорта;
  • довідка про присвоєння ідентифікаційного номера та її копія;
  • державний акт про право власності на землю та його копія;
  • завірена в установленому порядку копія екземпляра кадастрового плану земельної ділянки на паперовому носії;
  • зареєстрована декларація щодо готовності об'єкта до експлуатації;
  • технічний паспорт додому (м. Одеса, Адміральський пр-т, 33А, каб. 214, тел. (048) 704-56-34);
  • квитанція банку про сплату державного мита;
  • документ про сплату за надання витягу з Державного реєстру прав.

119 грн. +120 грн.

Порядок будівництва індивідуального (присадибного) житлового будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного поверху) з площею до 300 м2

Терміни та вартість декларації про початок будівельних робіт

За законом на реєстрацію декларації приділяється 5 робочих днів. Вся процедура оформлення нерухомості та документів на неї через нас займає трохи більше 10 днів, а вартість декларації про початок будівельних робіт визначається індивідуально для кожного клієнта.

Наші послуги з кишені кожному! Ми гарантуємо своєчасне виконання робіт та швидке отримання будь-яких документів.

Допоможемо отримати дозвіл на будівництво в Одесі та області: Совіньйон, Затока, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Зелений Мис, Сосновий Берег та інші райони

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
UA