Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Право власності на будинок в Одесі

Оформлення права власності на будинок - необхідна процедура для того, щоб ви могли повноцінно використовувати своє майно на власний розсуд. Якщо пакет документів буде не повним, значить, ви фактично не матимете прав на свою нерухомість, необхідна реєстрація права власності на будинок. Наприклад, договір купівлю-продаж ще не підтверджує ваше повне право. В ході реєстрації прав власності нерухомості до держреєстру вноситься інформація про те, що це нерухоме майно повністю перебуває у вашій власності.

Реєстрація права власності на збудований будинок

Як оформити (узаконити) будинок у селі та у місті?

Право власності на будинок в Одесі легалізує самобуд. Нерухомість реєструється як готова будівля у Державному архітектурно-будівельному контролі України. 

Супутні послуги

Процедуру буде завершено після реєстрації права власності у державному реєстрі речових прав на нерухоме майно. Зараз в Україні можна узаконити самобуд, якщо він відповідає декільком умовам:

  • він є приватним будинком, дачею або присадибною будівлею;
  • відповідає функціональному призначенню земельної ділянки;
  •  площа не перевищує 300 м2;
  • будівництво проводилось у період з 05.08.1992 р. до 09.04.2015 р.

 Для приватизації будинку, збудованого до 05.08.1992, не потрібна реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації у Держархбудінспекції. Власник надає такі документи:

  • заяву про реєстрацію (формулює держреєстратор);
  • квитанція про сплату збору на реєстрацію (210 грн.);
  • технічний паспорт споруди;
  • виписка із погосподарської книги (видає місцевий виконком чи архів).

З 2018 року набрав чинності закон №158 (Порядок проведення технічного обстеження та прийняття в експлуатацію індивідуальних житлових, садових, дачних будинків). Він працює з реєстрацією нерухомості, збудованою з 05.08.1992 р. до 09.04.2015 р. У Держархбудінспекції реєструється декларація про готовність об'єкта до експлуатації. Процес проходить у кілька етапів:

  1. Проводиться технічне обстеження (вимірювання будівлі, огляд конструкційних елементів).
  2. Складається технічний паспорт.
  3. Видається зареєстрована декларація про готовність об'єкта до експлуатації (подані документи розглядаються протягом 10 робочих днів).
  4. Реєструється право власності на будинок у державному реєстрі прав на нерухоме майно.

Документи для отримання права власності додому:

  • заяву про реєстрацію;
  • квитанція про сплату збору за реєстрацію (200 грн.);
  • засвідчена нотаріально копія та оригінал документа, що встановлює права на нерухомість (це може бути договір дарування, свідоцтво про право наслідування);
  • фотокопії паспорта громадянина України та ін;
  • 2 квитанції від сплати — державного мита за реєстрацію та за надання вилучення з державного реєстру прав.
  • декларація про готовність об'єкта до експлуатації;
  • технічний паспорт будинку;
  • письмова заява (договір) між співвласниками (якщо право володіння будинком є в кількох осіб).

Заява розглядається протягом 5 робочих днів. Власник отримує витяг, що підтверджує право власності на будинок.

Будівельна амністія, яка набула чинності у 2018 році, працює безстроково. Отримати дозвіл на володіння будинком можна у будь-який час, незалежно від дати закінчення будівництва.

Для оформлення власності на будинок враховується площа, призначення земельної ділянки та її розташування (місто, село). Важливі такі характеристики:

  • площу земельного наділу;
  • категорія землі для забудови;
  • регламенти будівництва;
  •  конфігурація ділянки;
  • інфраструктури.

Вся інформація вноситься до технічного плану та підтверджується юридично. Якщо будь-який параметр порушено, будова вважатиметься самобудом.

Коли можна оформити документи на право власності на володіння будинком?

  • Коли у вас на руках уже є технічний паспорт на споруджений будинок.
  • Якщо винесено рішення суду, що нерухомість належить вам.
  • Коли правочин у нотаріуса вже відбувся (купівля, дарування).
  • Після введення в експлуатацію.

Бажаєте узаконити самобуд?

Така процедура може бути тривалою, оскільки самовільне будівництво заборонено законодавчо. У будь-якому випадку доведеться сплатити штрафи, зібрати масу документації та витратити багато часу на черги у державних установах. Узаконення може тривати кілька років. Наші юристи мають великий досвід роботи в цій сфері, з нашою допомогою процес узаконення піде набагато швидше.

Наші юристи допоможуть вам отримати право власності на будинок в Одесі та області, надавши консультацію безкоштовно.

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
UA