Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Замовити дзвінок Передзвонимо через 15 хвилин! +38 (048) 752-89-42
Юридична компанія «Документи»
  • Узаконення самовільних та нових будівель
  • Видача дозвільних документів на проведення будівельних робіт
  • Оформлення технічних звітів та проектів
  • Оформлення будь-яких документів власності на будинок та земельну ділянку
Консультація провідних юристів безкоштовно
Правовий аналіз документів

Узаконювання прибудов

Відповідно до законодавчої бази України будь-яка прибудова підлягає обов'язковій реєстрації. Поняття та різновиди прибудов прописані у федеральних нормативно-правових актах. Будівництво на території Одеської області також регулюється регіональними законами та ухвалами.

Через те що Одеса вважається містом прибудов, місцева влада слідом за федеральним апаратом спростила процедуру реєстрації. Оформлення прибудови у власність починається з видачі дозволу ДАБК. На даному етапі багато заявників відзначають перевага оформлення прибудов через юридичні корпорації.

Зміст: 

Необхідні документи для оформлення прибудови

Процес легалізації прибудови складається з кількох етапів. Перед початком будівельних робіт власник складає заяву до ДАБК. До паперу додається наступний пакет документів:

  • право власності на нерухомість, чи ділянку;
  • посвідчення особи;
  • ІПН;
  • документ, що підтверджує згоду сусідів на проведення робіт (бланк надається до ДАБК);
  • техпаспорт квартири (за наявності) або його нотаріально завірена копія;
  • дозволи від пожежників та архітектурного бюро;
  • інші документи (актуальні для регіону, де буде проведена забудова).

Після схвалення заявки власнику видається декларація про початок будівельних робіт. Власник приміщення (дільниці) також направляє до ДАБК повідомлення про початок будівельних робіт.

Як узаконити прибудову?

Після закінчення робіт до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю України надається заява про готовність об'єкта та такі документи:

  • висновок технічної експертизи об'єкта;
  • декларація про готовність об'єкта;
  • нотаріально засвідчені копії документів на право власності на квартиру (дільниця);
  • копія техпаспорт об'єкта.

По завершенні реєстрації власник отримає дозвіл на узаконення прибудови.

Можливі складнощі

Об'єкти, збудовані без супровідної документації, вважаються нелегальними. Власник немає права розпоряджатися ними, передавати у спадок, або виставляти продаж. За рішенням суду всі самовільні прибудови підлягають знесенню, а до власника застосовується штрафна система заходів.

Будова визнається незаконною у таких випадках:

  1. Розміщення на території, що не призначена для приватного будівництва.
  2. Відсутність дозвільної документації.
  3. Порушення будівельних норм.

Самовільне реконструкція, перепланування, зміна фасаду будівлі також визнаються протиправними.

У 2018 році до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» ухвалено поправки. Відповідно до них власники самовільних прибудов можуть запровадити:

  1. Ділянка під будовою відповідає цільовому призначенню.
  2. Споруда зведена в період з 5 серпня 1992 року по 9 квітня 2015 року (для об'єктів сільгосп. призначення – до 12 березня 2011 року).
  3. Загальна площа об'єкта вбирається у 300 м2.

Цей захід актуальний тільки для фізичних осіб. ІП і ЮЛ зобов'язуються знести самовільні прибудови власним коштом у період, встановлений за рішенням суду.

Вартість та терміни оформлення прибудов

На заключному етапі введення об'єкта в експлуатацію термін розгляду заявки становить 10 днів. Повна процедура збору та подання документів не перевищує 30 днів. Вартість оформлення документів залежить від габаритів об'єкта та супровідної документації. Точний список паперів можна дізнатися у регіональному відділенні ДАБК.

Перевага співробітництва з компанією «Документи»

Юридична фірма «Документи» надає такі послуги:

  1.   Юридичні консультації.
  2.   Узаконювання пристойок.
  3.   Курування будівель кожному етапі зведення.
  4.   Видача дозвільної документації.
  5.   Оформлення технічних звітів БТІ.
  6.   Складання документів на нерухомість.

Співробітники компанії працюють над оформленням об'єктів Одеси та Одеської області. Для мешканців інших регіонів України доступні віддалені телефонні консультації.

Від нас ви отримаєте
  • Правовстановлюючі документи
  • Цінні папери на нерухомість
  • Можливість розпоряджатися своєю
    нерухомістю (продавати, дарувати,
    залишати у спадок)
Заощадите
  • Час
  • Нерви
  • Гроші
Замовте безкоштовну юридичну консультацію
Чому нам довіряють
100%
Гарантія результату
10 років
Досвід роботи
8
Офісів в Одесі
5572
Будинки, введені в експлуатацію
Як ми працюємо?
Ви заповнюєте форму
Ми вам передзвонюємо
Надаємо безкоштовну юридичну консультацію
Ви отримуєте місяці заощадженого часу та здоров'я
Ми вирішуємо вашу проблему, не турбуючи вас через дрібниці
Ми укладаємо з вами договір
UA