Оформлення права власності на нерухомість набуту чи новозведену є обов'язковою як для комерційних, так і для приватних об'єктів. Відсутність відповідного свідоцтва як юридично обмежує права власника нерухомість, а й може стати причиною виникнення тривалих суперечок і судових розглядів.
Починаючи з 2016 року по всій території України почали діяти поправки до закону, які регулюють порядок реєстрації нерухомого майна за конкретною юридичною чи фізичною особою. Щоб узаконити нерухомість, не обов'язково звертатися до державних установ, цю процедуру може провести будь-який нотаріус, який має відповідну акредитацію. Проте сам процес реєстрації простіше не став і наявність на руках лише договору купівлі-продажу не стане вагомим аргументом для повноцінного розпорядження придбаною житлоплощею.
Для отримання документації на право власності на ділянку або інший об'єкт нерухомості, необхідно зібрати необхідний перелік документів та звернутися до центру адміністративних послуг або до нотаріуса.
Після надання всіх паперів та подання заяви нотаріальним органом виконується процедура перевірки справжності пред'явлених паперів. При виявленні неточностей, орган може відмовити в реєстрації і той, хто звернувся, не зможе отримати право власності на житло або земельну ділянку. При цьому вказується фактор, який спричинив подібне рішення. У разі виявлення шахрайських дій з боку заявника нотаріус має право передати відповідну заявку до поліції або інших компетентних служб.
Відповідно до чинного законодавства, можливо зареєструвати право власності додому або інший об'єкт в електронному вигляді без свідоцтва. За бажанням заявника нотаріус може надати друкований витяг з державного реєстру.
Оформлення нерухомості у власність здійснюється за встановленою законом процедурою, яка потребує подання до компетентних органів певного переліку документів. Тому перед відвідуванням нотаріуса або центру адмінпослуг необхідно зібрати весь пакет паперів.
Наші юристи завжди можуть вам допомогти виготовити технічний паспорт, за його відсутності у вас.
Згідно з прийнятими нормами та законодавчими актами, фактична видача документа на руки не відбувається, все зберігається в електронному вигляді. Нотаріус може лише надрукувати на звичайному аркуші А4 вилучення з єдиного реєстру без підписів та печаток.
Кому видається свідоцтво? До одержувачів належать юридичні та фізичні особи:
Юридична компанія «Документи» здійснюється юридичну допомогу в оформленні права законно розпоряджатися нерухомістю незалежно від того, була вона до цього зареєстрована чи ні. Для того, щоб скористатися послугами, достатньо залишити на сайті заявку, і фахівці зв'яжуться з клієнтом для уточнення деталей ситуації.
Ціна та терміни виконання приватизації житла залежать від різних факторів та вказуються індивідуально. Наприклад, якщо оформляється новобуд, юридична компанія «Документи» здійснить усі процедури протягом 2-х тижнів. При самостійному поданні документів терміни можуть розтягнутися на місяць і більше.
Кінцева вартість наданих послуг встановлюється залежно від складності кожної справи. Проте базова ставка на сплату державних мит однакова по всій Одеській області та Одесі:
"Документи" - це команда професійних юристів, які допоможуть швидко оформити нерухоме майно незалежно від його статусу до проведення реєстраційних заходів. Компанія має десятирічний досвід роботи на ринку та тисячі вдало завершених справ, що дозволяє гарантувати клієнтам 100% результат.
Звернувшись до нас по допомогу, більше не доведеться бігати інстанціями, стояти в багатогодинних чергах. Ми повністю беремо на себе бюрократичну тяганину, захищаємо інтереси у всіх інстанціях, заощаджуючи ваш час та нерви. Від клієнта очікується лише наявність усіх необхідних паперів.
Для отримання детальної інформації та підписання договору про співпрацю відвідайте один із чотирьох офісів, розміщених у різних районах Одеси.
Реєстрація нерухомості в Одесі та області: Совіньйон, Затока, Грибівка, Кароліно-Бугаз, Зелений Мис, Сосновий Берег та інші райони